Rattia käännellessä vikisee ja moottorista tulee outoja resonointiääniä. Diagnoosina ilmeisesti laturin vapaapyörä jumissa. Näillä kilometreillä on todennäköisesti hiiletkin jo loppu. Uutta laturia siis suosiolla ineen, mutta uskaltaako noita ebayn 100e latureita ostaa?
http://www.ebay.de/itm/LICHTMASCHINE-12 ... 0743108779
Motonetissä laturi 230e, ei taida olla alkuperäinen sekään?
Vapaakytkin jumiii, laturi vaihtoon, alkuperäinen vai kopio?
Valvoja: ffp jäsenet
Ohjaustehostimen pumppu on saattanut käydä tyhjänä. Kun ostin auton niin säiliössä oli juuri nestettä sen verran että tikun pää kastui, ja suurin osa tavarasta löytyi raidetangon haitarikumin sisältä.
Huomasin myös äsken taskulampulla kurkkiessa että kyllähän se hihnankiristinkin hakkaa melko tavalla eestaas. Osa äänistä/vioista menee varmasti myös sen piikkiin, eli vaihtolistalle sekin. (Onko ehdotuksia mistä hankkia kiristin ja kannattanee varmaan uusia pulttikin samalla?)
Autolla siis mittarissa 350tkm eli kyllä se laturi on jo vaihtokamaa. Uudet hiilet ja uusi vapaakytkin + erikoistyökalu sen irroittamiseen maksavat enemmän kuin tuo uusi ebay-laturi.
Huomasin myös äsken taskulampulla kurkkiessa että kyllähän se hihnankiristinkin hakkaa melko tavalla eestaas. Osa äänistä/vioista menee varmasti myös sen piikkiin, eli vaihtolistalle sekin. (Onko ehdotuksia mistä hankkia kiristin ja kannattanee varmaan uusia pulttikin samalla?)
Autolla siis mittarissa 350tkm eli kyllä se laturi on jo vaihtokamaa. Uudet hiilet ja uusi vapaakytkin + erikoistyökalu sen irroittamiseen maksavat enemmän kuin tuo uusi ebay-laturi.
Ohjaustehostimen pumppu on saattanut käydä tyhjänä. Kun ostin auton niin säiliössä oli juuri nestettä sen verran että tikun pää kastui, ja suurin osa tavarasta löytyi raidetangon haitarikumin sisältä.
Siis onko tuota ohjausvaihdetta korjattu tuon jälkeen? Itellä kun rupesi hammastanko vuotamaan, niin narisi ja ulisi käännellessä sekä piti outoa ääntä konehuoneesta. Nesteet löytyi kanssa haitarikumin sisältä ja falskasi jatkuvasti nestettä sinne lisää. Tällöin hammastanko oli ihan rupinen shaisse.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa