Haulla ei löytynyt kyseistä probleemaa. Linkkiä toki jos joku muu löysi.
Etuvalopaneelissa olevasta ilmeisesti jonkun sisäilman haistelijasta ja sen rei'istä alkoi lauantaina tihkumaan vettä vaihdekepille. Mistä mahtaa tulla.. No otin sen tietenkin fiksuna auki, "vaahtomuovimainen" tyyny joka on se haistelija, oli aivan märkä. Tarkistettuani tilanteen laitoin palikat takaisin kiinni. No nyt ei toimi ikkunat, ei mitkään sisävalot eikä keskuslukon kaukosäätö. Mahtaako siellä olla joku johto irronnut räplätessäni? Millainen homma on ottaa _koko_ valo pois, eikä vain sitä muovia siitä päältä?
IV Golf, kattovalo vuotaa vettä.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
tarkistanut sulakkeet? muistaakseni ainakin passatissa oli jotain noista saman sulakkeen takana kun kattovaloa vaihdoin. olisiko ollut ettei ovia saanut lukkoon ellei laittanut sulaketta takaisin paikoilleen. saatan muistaa väärinkin. Oliskohan se alkuperäinen valo ollut 2ruuvilla kiinni jotka sai lasin irroituksella esiin. näin siis pasuunassa ja jos ei vallan muisti petä on golffissa sama valo? hyvällä vesivahingolla olisit voinut saada tuonne availlessa aikaan pienen oikohäiriön ja on polttanut sulakkeen, niin niiden tarkistuksella aloittaisin jos et ole vielä tarkistanut.
Eikös sulla ole sisävalopaneli tämän näköinen?:
Eikö tuossa pikku ritilän alla pitäisi olla paikka mikrofonille?
-jos mikkiä ei ole tilalla on dome-mallinen musta tyyny.
-olisiko sisävalo mahdollisesti kahdella ruuvilla katossa kiinni kuten yksipolttimoinen ystävänsä? >>Kas näin<<

Eikö tuossa pikku ritilän alla pitäisi olla paikka mikrofonille?
-jos mikkiä ei ole tilalla on dome-mallinen musta tyyny.
-olisiko sisävalo mahdollisesti kahdella ruuvilla katossa kiinni kuten yksipolttimoinen ystävänsä? >>Kas näin<<
Viimeksi muokannut Ike, 28.1.2013 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksi paikka voi olla kontin piuhojen läpivientikumien kiinnitys paskana.
Mulla olis edellisessä farkussa paskana se klipsi mikä pitää sen kumin paikallaan korin puolelta.
Vesisateella ja autoa pestessä heitti kattoverhoilun päälle vettä. Joskin mulla se lorahti nopeasti sinne kontin puolelle.
Ei muutaku painepesurilla suihkimaa tuulilasin reunoja pitkin ja kontin yläreunaan sinne haitarien luo.
Myös kattoantenni voisi olla mätiny jostain syystä sen verran että pääsee vesi "tiivisteen" ohi.
Mulla olis edellisessä farkussa paskana se klipsi mikä pitää sen kumin paikallaan korin puolelta.
Vesisateella ja autoa pestessä heitti kattoverhoilun päälle vettä. Joskin mulla se lorahti nopeasti sinne kontin puolelle.
Ei muutaku painepesurilla suihkimaa tuulilasin reunoja pitkin ja kontin yläreunaan sinne haitarien luo.
Myös kattoantenni voisi olla mätiny jostain syystä sen verran että pääsee vesi "tiivisteen" ohi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”