Juuh eli tuollanen otsikon mukainen ropleema, jurina kuuluu vaan silloin kun ratti kääntyy hiukankaan oikealle keskilinjasta. Joku nivel oikealla ainakin on vähän väljä kun kolahtaa sillon kun pyörä ns. tipahtaa esim. hidastetöyssyn jälkeen. Tuo jurina tuntuu ratisssa ja kuuluu ainakin 60 km/h--> mutta paikoillaan seisten ei mitään. kolahdus alustassa tuntuisi toisaalta jotenkin samalta kuin vakaajatangon pää olisi irti, tämä sillä kokemuksella että kolmos golffissa näin joskus kävi.
Ja sitten samaan toinen eli jarruttaesssa ravistus, ravistus on suoraan verrannollinen jarrutuksen voimakkuuteen. kovemmista nopeuksista ehkä voimakkaampi ravistus.
Eli mahtavatko nuo molemmat ongelmat johtua jostakin väljästä tukivarren puslasta vai onko konkareilla heittää hyviä ehdotuksia mitä alkaa tutkimaan.
3B -97 jurisee edestä oikealta.
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 21 vierailijaa