Eli äiskän autoon iski valot tauluun, absin valo, espin valo ja sitte käkkärin valo vilkkuu. Vikakoodi: abs, ei tarkempaa irtoa jostain syystä. Ainaki anturit on kaikki paikallaan ja jarrunestettä on. Ja valot ku palaa niin eihän ne absit ja espit nyt toimi. Vikakoodit katottu pajan Boschin systeemeillä. Pääsi sisälle ohjainyksikköön.
Onko jollain ollu samaa?
-07 Ocatvia omituinen absi/espi sahkövika
Valvoja: ffp jäsenet
Ei laahaa käkkäri, ei vilku sen takia. Sehän piippaa liikkeessä jos on päällä. Tämä vika kun tuli, niin otettiin ensimmäisenä takarenkaat pois ja kuumaa vettä niin että riittää. Lähti jäät ja hyhmät.
Anturit on kaiketi ehjät, kun pyörimisnopeudet ainaki 40 km/h asti identtiset joka nurkassa.
Nettiä selasin tuossa ja tulin siihen lopputulokseen, ettei ole paineanturi abs- pumpussa sökö. Ei nimittäin pelaa nuo absit ja espit. Ymmärsin britti-sivuilta, että normaalisti pelaa vielä kaikki, jos se paineanturi on sökö, valot vaan palaa taulussa. Menikö päättely oikein?
Mitä muita vikakohtia vois olla? Jarruanturi, nuo kehät ja niitten anturit, se itse abs- pumppu, ja sitte mitä vielä?
Anturit on kaiketi ehjät, kun pyörimisnopeudet ainaki 40 km/h asti identtiset joka nurkassa.
Nettiä selasin tuossa ja tulin siihen lopputulokseen, ettei ole paineanturi abs- pumpussa sökö. Ei nimittäin pelaa nuo absit ja espit. Ymmärsin britti-sivuilta, että normaalisti pelaa vielä kaikki, jos se paineanturi on sökö, valot vaan palaa taulussa. Menikö päättely oikein?
Mitä muita vikakohtia vois olla? Jarruanturi, nuo kehät ja niitten anturit, se itse abs- pumppu, ja sitte mitä vielä?
Eilen käyty pörhöllä. 300 euroa ja tulos: Absin ohjainlaite sökönä. Ohjainlaite on yksikön kanssa yhtä tavaraa eli koko paska vaihtoon.
Remonttimies kokeili, että väylät on kunnossa, samoten kokeili laittaa hyppyjohdot virtaan ja maahan tuohon ohjainlaitteeseen. Siltikään ei saanu yhteyttä itse ohjainlaitteeseen.
Ei kuulemma ole niks ja naks koodata vaikka olisi VCDS täysversio. Eli ajattaa korjaamolle. Mikähän tuonki sitten särki, tuli ja tiedä. Ksenonit oon laittanu lisävalohin, mutta epäilen kyllä vahvasti ettei se siitä johdu.
Remonttimies kokeili, että väylät on kunnossa, samoten kokeili laittaa hyppyjohdot virtaan ja maahan tuohon ohjainlaitteeseen. Siltikään ei saanu yhteyttä itse ohjainlaitteeseen.
Ei kuulemma ole niks ja naks koodata vaikka olisi VCDS täysversio. Eli ajattaa korjaamolle. Mikähän tuonki sitten särki, tuli ja tiedä. Ksenonit oon laittanu lisävalohin, mutta epäilen kyllä vahvasti ettei se siitä johdu.
-
- -
- Viesti:
Audifinssillä ( http://www.audiclub.fi/audifinns/ ) nimimerkki amalin taitais ymmärtää näiden Vaggineiden boxien päälle ja korjaillutkin noita joitakin eli kannattaisi ehkä pyytää kommenttia häneltä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”