VW Passat 3b -99 1.8T Airbag vikaa

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

vwiiroteus
uusi tulokas

VW Passat 3b -99 1.8T Airbag vikaa

ViestiKirjoittaja vwiiroteus » 9.10.2012 22:41

Nyt kaikilta aivonystyrät raksuttamaan,kiire on kova. Eli kyseessä 3b basuuna ja airbag valo palaa, tai siis on palanut jo pidemmän aikaa ja katsastus 2 viiko pääst. Vag-Com antaa koodissa: airbag (driver side) resistance too high.
ja mä oon nyt sit kolvannu penkin alaset liittimet kun herjas niit kerran ja vaihtanut sen kierrejohtimen sekä sen pienen johdon siit ratin ja bagin välist sekä keskusyksikön edelleen sama koodi ja koitinpahan mä toista bägiäkin, ja aina sama koodi. missä vika kertokaa,

voisiko olla teoriassa mahdollista et mun netist tilaamani vag kkl:n johto+ vcds rekisteröimätön versio ei anna noita koodeja poistaa, et täytyy ola rekisteröity+ lisensoitu ohjelma käytössä..

kun mun täytyy sit joku hyppyryöstölamppu väkertää sil bägi valol jollen saa vikakoodii pois

APUVA! auttakkee minnuu..

Jouk
-

ViestiKirjoittaja Jouk » 10.10.2012 9:23

Eikö sitä koodia voi käydä nollauttamassa jossain huoltoliikkeessä? Hintaa saattaa tulla parikymppiä mutta tiedätpähän onko sitten vikaa vai ei - eli toimiiko bagi törmäystilanteessa.

Lampun ohittamista en suosittele - ja fiksu katsastaja katsoo palaako kaikki lamput 1-asennossa muutenkin (tosin vähän näitä fiksuja on asemilla ;) ).

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”