h&r twintube vai kw v2 alusta ventoon?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

h&r twintube vai kw v2 alusta ventoon?

ViestiKirjoittaja jarskii- » 27.5.2012 14:53

onkos porukalla kokemuksia kyseisistä alustoista venton suhteen? h&r twin-tube ja kw:lta v2. jomi palvellu kohta kolme vuotta ja nyt työpaikan kautta sais sopuhintaan alustan hommattua mutta kumpaan kallistua? miten matalaksi tuolla h&r oikein kolmosen saa? tuleeko vetareilla ongelmia pyöriä osumatta runkopalkkeihin jos laskee tarpeeksi? ja onkos kestossa ollu ongelmia?

ja kenen valmistamat iskarit noissa on? joskus kuullu että kw käyttäis konia tai bilsteiniä mutta tästä ei ollu täyttä varmuutta mutta miten h&r.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 27.5.2012 16:15

Nykyään KW tekee melkolailla kaikki iskarit itse, myös Eibach käyttää KW iskareita joissain sarjoissaan. H&R taitaa lähinnä käyttää Bilsteinin pumppuja.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 27.5.2012 23:06

tuo oli tiedossa että eibachin korkeussäädettävä alusta on sama kuin kw v1 mutta jouset taitaa olla eibachin omat.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 5.6.2012 18:23

h&r löytyy myös konin keltaisetki ellei ole sit siirtynyt twin-tubessa käyttämään ainoastaan koneja

mustonenj
-
Viestit: 396
Liittynyt: 15.6.2005 14:54

ViestiKirjoittaja mustonenj » 5.6.2012 21:52

mulla ainakin pari vuotta sitten oli ventossa h&r säädettävä, erittäin mukava ajaa, mutta älyttömän alas sillä ei autoa saanut.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 5.6.2012 23:14

kiitoksia kokemuksesta. harmi vaan ku viikon liian myöhään. sarja oottaa työpaikalla asennusta.
no jos jää rakoa renkaan ja kaaren väliin niin pitää viisastua ja kasvattaa renkaan halkaisijaa että ei näytä niin tyhmältä.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 8.6.2012 21:57

yksinpuhelua mutta jaetaan kokemuksia. ensimmäiset kokemukset pakettia tutkiessa ja tolpan räjäyttäessä oli apujousi mikä painu kasaan keviästi käsillä eli taitaa olla rehellisesti apujousi eikä mikään tuuninkijousi? :) iskariputket auki ja koneja tutkiessa näyttää olevan purettavat tolpat. missä hinnoissa mahtaa huollot olla?
alle laittohan oli peruskauraa. kulmat kohilleen ja koeajolle. hiton mukava ajaa. ei mitenkään pintakova mut ei myöskään löysäkään ja monttuihin ajaessa kuitenkin jämäkkä eikä hakkaa tai paukuta ollenkaan.
tolpissa säädättävyyttä sitten löytyykin enemmän kuin tarpeeksi. noissa on vaimennus ulospäin vissiin? tosin ruuvatessa löysimmän ja tiukimman välillä on selvä ero alustaan jäykkyyteen mutta progressiivisuutta havaittavissa aina. jäykkyyssäätö on portaaton 720asteinen.

kuten mustonenj totesi niin älyttömän matalaksi ei saa. josko ne ajat on muutenkin koettu? nimimerkillä 4sentin maavaralla käyttis ennen

tällä hetkellä tosiaankin positiivinen fiilis tuosta paketista

samza
ffp jäsen
Viestit: 1618
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 31.8.2012 11:59

H&R:kö sulle Jarskii nyt tuli? kerros kuinka alas sillä pääsee?


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa