Muutaman sata kilometriä ajettu ossca(paska) työsylinteri vuoti sen ehkä puolisen desiä mitä säiliössä on nipan yläpuolella jarrunestettä (dot 5) kytkinkopan sisään. Millä sen uskaltas putsata vai eestääkö edes? Ajossahan se on luultavasti roiskunu kopan seinille suurin osa. Kytkin on sintteriä. Kävi mielessä että töräyttäs sylinterin reiästä kopan täyteen pesuainetta ja huuhtos tai lutrais letkun kanssa paljon bräkleeniä, mutta lähtee kyllä painelaakeristakin luultavasti rasvat.
Kivaa jälkeä muuten tekee tuo jarruneste vasta maalatulle apurungolle :(
Jarrunestettä vuotanut kytkinkoppaan, poistoon vinkkejä?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 58 vierailijaa