Syylärin tienoilta tuntuu tiputtelevan pakkasnestettä, kuskin puolen kulmasta, Neste valuu puskurin reunaa alas auton alle.
Otin pohjapanssarin irti, mutta alavesiletkun tienoo on näkyviltä osilta kuiva. Siinä näyttäisi menevän jonkinlainen muoviputki letkun päästä muovien läpi syyläriä kohti. Onko tämä putki kiinteästi syylärissä, vai onko siellä vielä tiiviste erikseen? Eli rakenne olisi alavesiletku - putki - syyläri?
Maskin läpi katsottuna syyläri on täysin kuiva, mutta jostain kuskin nurkasta (jonne ei näe edestä eikä takaa) se tiputtelee. Onko näissä joku heikko kohta, lueskelin että näitä on vaihettu jo 200 tkm kohdalla.
Nimimerkillä varaanko uuden syylärin heti valmiiksi, kun alan purkamaan lisää?
Vekotin on 2003 mallia ja tdi.
Passatin syyläristä (2003 tdi)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16
- Liittynyt: 5.2.2012 16:11
Roppu oli syylärin etupuolella ja kuskin puoleisesta puskurin "ritilän" aukosta siihen pääsin käsiksi (ei tainnut liikaa tilaa olla). En muista näkyikö altapäin ollenkaan. Omasta vuoto tuli sillä kuntoon kun kiristi sitä roppua aivan aavistuksen verran. Olisin aukaissut ropun mutta ei suostunut aukeamaan sovinnolla ja määräänsä enempää tohtinut tuollaista pientä muovista roppua vääntää.
Googlella löytyi tuollainen ohje missä näkyy tuo tyhjennysroppu. Omassa oli toisenlainen tuo roppu päällepäin, mutta paikka sama.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/coolant-flush-passat.htm
http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/coolant-flush-passat.htm
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 107 vierailijaa