etuiskunvaimentimen yläpää irti?
Valvoja: ffp jäsenet
etuiskunvaimentimen yläpää irti?
seat sorcoba 98 farkku
tuntuu että etuiskunvaimentimen yläpää on irti, heiluu ja sen mukana koko pyörä.
tuossahan on tuo 7mm kuusiokolo avain juttu ja 21mm mutteri. tuohonhan tarvitsisi jonkun erikois työkalun, mutta sitä en tänään kerennyt hitsata. kuva olisi pitänyt ottaa, mutta jäi..
eihän jollain ole kuvaa tuosta iskarin yläpäästä että miten sen kuuluisi olla.
tuolla kumien välissä ilmaa ja sitä ei saa tiukattua lisää, eli onko tuota alempaa mutteria tiukattava? vai onko edellinen asentaja voinut jättää sen liian löysälle?
rupesin miettimään että onko auton edellisellä omistajalla ollut alusta sarja ja sen ottanut pois ja kasannut tuon hätäpäissään väärin.
tuntuu että etuiskunvaimentimen yläpää on irti, heiluu ja sen mukana koko pyörä.
tuossahan on tuo 7mm kuusiokolo avain juttu ja 21mm mutteri. tuohonhan tarvitsisi jonkun erikois työkalun, mutta sitä en tänään kerennyt hitsata. kuva olisi pitänyt ottaa, mutta jäi..
eihän jollain ole kuvaa tuosta iskarin yläpäästä että miten sen kuuluisi olla.
tuolla kumien välissä ilmaa ja sitä ei saa tiukattua lisää, eli onko tuota alempaa mutteria tiukattava? vai onko edellinen asentaja voinut jättää sen liian löysälle?
rupesin miettimään että onko auton edellisellä omistajalla ollut alusta sarja ja sen ottanut pois ja kasannut tuon hätäpäissään väärin.
Voi olla että se pyöräkotelon puolella (jousen ylälautasen päällä) oleva kumityyny on vähän väsähtänyt... uudet maksaa varmaan parisen kymppiä varaosaliikkeessä. Ihan normaalista ilmiöstä on kysymys, eikä mitään paniikkia asiasta kannata ottaa :) iskaritolppa ei sieltä minnekään karkuun pääse..
Kuinka paljon sen laipan ja pyöräkotelon välissä on ilmaa kun pyörät on maassa? (siis konehuoneen puolella)..
Kuinka paljon sen laipan ja pyöräkotelon välissä on ilmaa kun pyörät on maassa? (siis konehuoneen puolella)..
joo. totesin että tosi vittumainen vaihtaa. meni pyöreäksi tuo yläpään kuusiokolo.
laitoin konehuoneen puolelle kumitallat ettei kopise.
pitäisi ehkä joskus jaksaa vaihtaa ne, mutta sitä odotellessa. sai nuo pulttipyssyllä auki kun hakkasi menemään..
kulmat olivat kunnossa. piti tarkistaa ne-
jos jollain on iskari jousipaketit turhana nin voin ostaa edullisesti:D
laitoin konehuoneen puolelle kumitallat ettei kopise.
pitäisi ehkä joskus jaksaa vaihtaa ne, mutta sitä odotellessa. sai nuo pulttipyssyllä auki kun hakkasi menemään..
kulmat olivat kunnossa. piti tarkistaa ne-
jos jollain on iskari jousipaketit turhana nin voin ostaa edullisesti:D
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Se yläpään kumi ja samalla kannattanee vaihtaa laakeri kun ei ole kummoisissa hinnoissa.
Eri asia sitten on että minkä laatuisia osia haluaa laittaa. Kattele kataloogeja rauhassa. Tuo tuntuu monissa varoittelevan hyvissä ajoin ennen mitään katastrofia.
Eri asia sitten on että minkä laatuisia osia haluaa laittaa. Kattele kataloogeja rauhassa. Tuo tuntuu monissa varoittelevan hyvissä ajoin ennen mitään katastrofia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 142 vierailijaa