Terve,
osaisko joku sanoa, mikä voisi pitää keulassa ääntä, kun ajaa autolla hidasteeseen tai isompaan kuoppaan? En osaa oikein kuvata millainen ääni on, mutta se ei ole kolinaa. Ääni kuuluu mielestäni molemmilta puolilta. Se on ikäänkuin olisi pientä välystä jossain.
Olen vasta auton ostanut ja ennen ostoa kävin itse käyttämässä sen leimalla. Katsastuksessa ei todettu mitään välyksiä ja tämän katsastusmies itse totesi. Normaalissa ajossa ei huomaa mitään erikoista. Tuskin on kuitenkaan normaalia, että ääniä kuuluu ajettaessa hidasteeseen tai kuoppiin.
Löytyisikö vinkkejä?
EDIT: Kävin hieman ajelemassa, ja jos jotain äänestä mieleen tuli, niin se muistuttaa ääntä, kun juna vaihtaa raidetta. Ei tosin niin kova ääni :D
Octavia 1.9TDI -07 ääniä etupäästä
Valvoja: ffp jäsenet
Tuli autoa käytettyä Lada-korjaamolla ja ne oli siellä sitä mieltä, ettei mitään välyksiä ole eikä mekaanikko saanut autosta mitään ääniä kuulumaan etupäästä. Mekaanikko totesi, ettei hän kykene kertomaan, mikä autossa mahdollisesti ääntä pitää. Lada-korjaamolla siksi, koska auto on ko. liikkeestä ostettu.
Sanoivat että seuraile tilannetta, ja jos kiinnostaa niin käy Skoda-huollosta kysymässä ratkaisua ongelmaan. Täytyy nyt pähkäillä mennäkö vai eikö mennä. Onko tietoo veloittaako huollot jotain siitä, että autoa käyttää siellä näytillä?
Lada-korjaamolla huollot saa menemään ainakin osittain liikkeen piikkiin, mutta muualla saa raottaa omaa lompakkoa.
Sanoivat että seuraile tilannetta, ja jos kiinnostaa niin käy Skoda-huollosta kysymässä ratkaisua ongelmaan. Täytyy nyt pähkäillä mennäkö vai eikö mennä. Onko tietoo veloittaako huollot jotain siitä, että autoa käyttää siellä näytillä?
Lada-korjaamolla huollot saa menemään ainakin osittain liikkeen piikkiin, mutta muualla saa raottaa omaa lompakkoa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”