Kielen vaihto ajotietokoneeseen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Kielen vaihto ajotietokoneeseen
Voiko Boraan vaihtaa näytön kielen saksasta englanniksi ilman mitään Vagcomeja tms? Muistelen joskus lukeneeni jostain että tripin nappia (tai viiksen?) painelemalla tämä onnistuisi mutta en löytänyt asiasta mitään googlella.
-
- -
Jäi tuo juttu sen verran pyörimään päässä että kaivoin keskustelupalstoja ja löysin Vagarenalta hieman aihetta sivuavan pätkän:
"Vs: Long Life huoltoväli
« Vastaus #78 : 13.03.10 - klo:13:10 »
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaus käyttäjältä: VodmarVortex - 12.03.10 - klo:19:30
...pääseekö samaisen Golfin nappeja yhtäaikaa ja erikseen painelemalla myös johonkin asetuksiin käsiksi, joista saisi ajotietokoneen kielen vaihdettua saksasta englanniksi?
Ainakin molemmissa mulla olleissa Skodissa (vm. 2004 Ocu I & 2007 Ocu II) ajotietokoneen jompaa kumpaa selausnappia pitkään painamalla pääsee asetusvalikkoon ja myös kielen pystyy vaihtamaan. Valinnat vahvistetaan painamalla viiksen alapuolella olevaa nappia (sitä, jolla normaalitilassa valitaan Muisti 1 tai Muisti 2). Luulen, että toimii Golfissa samalla tavalla."
Tuossa siis oli kyseessä Skoda. Pitänee testata päteekö Volkkarissakin.
"Vs: Long Life huoltoväli
« Vastaus #78 : 13.03.10 - klo:13:10 »
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaus käyttäjältä: VodmarVortex - 12.03.10 - klo:19:30
...pääseekö samaisen Golfin nappeja yhtäaikaa ja erikseen painelemalla myös johonkin asetuksiin käsiksi, joista saisi ajotietokoneen kielen vaihdettua saksasta englanniksi?
Ainakin molemmissa mulla olleissa Skodissa (vm. 2004 Ocu I & 2007 Ocu II) ajotietokoneen jompaa kumpaa selausnappia pitkään painamalla pääsee asetusvalikkoon ja myös kielen pystyy vaihtamaan. Valinnat vahvistetaan painamalla viiksen alapuolella olevaa nappia (sitä, jolla normaalitilassa valitaan Muisti 1 tai Muisti 2). Luulen, että toimii Golfissa samalla tavalla."
Tuossa siis oli kyseessä Skoda. Pitänee testata päteekö Volkkarissakin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”