Golffissa sellainen vika että kuluttaa rikki etupyörän laakerin toddella nopeasti.
Mikä tällaisen aihetuttaa, pitääkö napa asetelma vaihtaa vai voiko renkaiden aurauskulmat vaikuttaa siihen?
Laakeri kuluu nopeasti
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
En usko tuota väärää asennusta enää sillä jo kolmas meni putkeen rikki. Joka kerta korjaamolla vaihdatettu ja kahdessa eri paikassa jopa. Halvan laakerin oon joka kerta laittanu mut silti en epäile et se olis syy sillä eihän kaikki voi olla yhtä paskoja?
Renkaat on 215 leveitä mutta eivät oo kulunu normaalia enempää.
Renkaat on 215 leveitä mutta eivät oo kulunu normaalia enempää.
-
- -
Itsellä kesti paska Topranin pyöränlaakeri muutaman tuhat ja ulvonta sitä luokkaa, että orkkispopeista loppui tehot musan kuunteluun.
En asentanut itse ja sama ihminen vaihtoi tämän laadukkaankin ja on kestänyt eli itsellä tuskin oli asennuksessa mysööntynyt.
Taas kerran ostin halvan ja hyvän. Jos oppisi joskus...
En asentanut itse ja sama ihminen vaihtoi tämän laadukkaankin ja on kestänyt eli itsellä tuskin oli asennuksessa mysööntynyt.
Taas kerran ostin halvan ja hyvän. Jos oppisi joskus...
En löytänyt parempaakaa paikkaa ni kirjottelen tänne.. Eli Borassa juuri samanlainen ääni oikealle kääntäessä kuin tässä videossa; http://www.youtube.com/watch?v=M2FU6-gH ... re=related
Onkohan kyseessä siis laakerivika?
Onkohan kyseessä siis laakerivika?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”