Säädettävä alusta haussa vanhempaan poloon
Valvoja: ffp jäsenet
Säädettävä alusta haussa vanhempaan poloon
Mulla olis tallissa projekti, joka pitäis saada kesäksi liikenteeseen. Auto on 85vm vw polo (porrasperäinen-typ 86c) Auto on muuten jo ihan iskussa mutta säädettävä alusta pitäis jostain saada hommattua ja suht halvalla. Olisikos kenelläkään tietoa et mistä tollaseen vois saada hommattua alustan sopuhintaan?
Ajatuksena oli ostaa JOM merkkinen säädettävä alusta koska kyseinen alusta on todella halpa. Selvisi kuitenkin että tähän malliin ei saa jomin alustaa. Mieleeni tuli kuitenkin että mahtaisikohan vanhemman vw jettan alusta sopia kyseiseen poloon? Jettaan saa jomin säädettävän alustan niin jos se menisi poloon ni kaikki olis vallan mainiosti :)
Kiitoksia jo etukäteen...
Ajatuksena oli ostaa JOM merkkinen säädettävä alusta koska kyseinen alusta on todella halpa. Selvisi kuitenkin että tähän malliin ei saa jomin alustaa. Mieleeni tuli kuitenkin että mahtaisikohan vanhemman vw jettan alusta sopia kyseiseen poloon? Jettaan saa jomin säädettävän alustan niin jos se menisi poloon ni kaikki olis vallan mainiosti :)
Kiitoksia jo etukäteen...
Jetan alusta ei mene huonostikaan Poloon, koska tolpan alapään kiinnitys täysin erilainen.
Mulla oli FormelK Corradossa ~puoli vuotta 2007, jäykkä ainakin oli ja sai auton riittävän matalaksi, koska säätöä oli muistaakseni -40-85mm. Järin mukavaksi ei voinut kehua, jokainen heitto/routamurtuma tuntui ratissa ja persiissä.
Mulla oli FormelK Corradossa ~puoli vuotta 2007, jäykkä ainakin oli ja sai auton riittävän matalaksi, koska säätöä oli muistaakseni -40-85mm. Järin mukavaksi ei voinut kehua, jokainen heitto/routamurtuma tuntui ratissa ja persiissä.
-
- -
nettivaraosasa ei ole yhtäkään tuohon malliin sopivaa ja jos autovarusteesta katsoo niin aika niukkaa on tarjonta k-säädettävälle. jos joku alusta löytyy ni sitten ollaan jo sellasissa hinnoissa et ei oikeen viitsis pistää tän ikäseen autoon kiinni niin kallista alustaa. no mutta koitan jostain saada löydettyä :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”