Leon 1m:ään uudet etuvalot
Valvoja: ffp jäsenet
Leon 1m:ään uudet etuvalot
En löytänyt aikasempaa juttua tästä aiheesta joten aloitan uuden.Tilasin ykköskoppaseen uudet enkelit ja kyselisinkin niitä ootellessani asennuksesta. Joutuuko etupuskurin irrottamaan et saa valot irti? Mites toi sähkönen valojen korkeudensäätö,sen moottorin ilmeisesti joutuu orkkisvaloist ottamaan,mut oon kuullut/lukenut et ne on ilkeet saada toimimaan? Entiseen autoon meni säälittävän helposti uudet valot paikalleen (Opel Astra ) joten pelkäänki et Leon osoittautuu v:mäiseks tapaukseks. Kiitos neuvoista!
Etupuskurin joutuu irroittamaan että, saa valot vaihdettua.
Periaatteessa korkeudensäätömoottori menee p&p tavalla kiinni, mutta käytännössä on helvetin tiukka monesti ja vastakappaleet on ollu monessa valossa rikki jo uutena, joten on tarvinnut vähän kolvia niiden ehjäämiseen.
Alkuperäisten valojen moottori on tähän mennessä käynyt kaikkiin malleihin mitä itse nähnyt.
ps. jos alkuperäiset valot on ehjät ja toimivat ja edulliset niin voin ostaa pois.
Periaatteessa korkeudensäätömoottori menee p&p tavalla kiinni, mutta käytännössä on helvetin tiukka monesti ja vastakappaleet on ollu monessa valossa rikki jo uutena, joten on tarvinnut vähän kolvia niiden ehjäämiseen.
Alkuperäisten valojen moottori on tähän mennessä käynyt kaikkiin malleihin mitä itse nähnyt.
ps. jos alkuperäiset valot on ehjät ja toimivat ja edulliset niin voin ostaa pois.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”