Joo elikkä tuli revittyä itse caddystä kaikki sisusta pois ja ikäväkseni huomasinkin sen pohjan olevan odotettua pahemmassa kunnossa, eli reikää ja ruostetta on PALJO!N
Mistäköhän kannattaisi esim. Sisätilan pohjapeltejä haeskella? Onko niitä valmiina esim. tarvikepeltinä jossain? vai pitääkö se suoraan ostaa peltiä ja alkaa siitä sitten paloja hitsamaan pohjaan? Lavassakin muutama reikä, ja takapää aivan mätä. Löytyykö näitä suoraan tosiaan tarvikkeina?
Korin ruostekorjaus ja paikkaus
Valvoja: ffp jäsenet
Aivan oikein sanoit. Kyllä noita peltejä saa vielä tarvike osina..Tosin mistä niin ei ole pahemmin havaintoa.. Tiettävästi perus AD, Motonet kannattaa käydä kysyy läpi, paikalliset auto korjaamot voi tilata halvalla, jos on vähän tuttavuuksia ja liikkeellä hyvät tukkurit. Netin ihmeellinen mailma kertoo varmaan lisää? tai joku joka ois tilannu aijemmin kyseisiä palikoita.
Caddyn keulahan on mk1 golffin keula, mutta nuo mk1 golffitkin alkaa olla jo niin mätiä pohjasta että nekin tarvisi uutta peltiä eli tuskin kannattaa lähteä semmosesta pohjaa repimään turhaan... Onkos mk1 ja caddy ja mk2 golffien välillä mitä eroja pohjassa? en oo ite tutkinu koskaan. Käykö mk2 lattia mk1 tilalle.. noita kakkiksen näitä paskoja katti säästömalleja kyllä löytynee yllin kyllin, josta käydä nappaa palikkaa jos se vaan käy.
Kyllähän tuon voi suorasta pellistä värkätä, mutta suosittelisin ihan tarvike pohjaa käyttämään niin tarvi niitä jäykisteitä tarvi alkaa taivuttelemaan sinne...
Caddyn keulahan on mk1 golffin keula, mutta nuo mk1 golffitkin alkaa olla jo niin mätiä pohjasta että nekin tarvisi uutta peltiä eli tuskin kannattaa lähteä semmosesta pohjaa repimään turhaan... Onkos mk1 ja caddy ja mk2 golffien välillä mitä eroja pohjassa? en oo ite tutkinu koskaan. Käykö mk2 lattia mk1 tilalle.. noita kakkiksen näitä paskoja katti säästömalleja kyllä löytynee yllin kyllin, josta käydä nappaa palikkaa jos se vaan käy.
Kyllähän tuon voi suorasta pellistä värkätä, mutta suosittelisin ihan tarvike pohjaa käyttämään niin tarvi niitä jäykisteitä tarvi alkaa taivuttelemaan sinne...
Mjees, niin mä tässä vähän ajattelinkin. Peltiä saa kaupasta mutta sen "muotoilu" pohjaan on sitten ihan erijuttu, paikkoja voi aina laittaa, joten pakko kai tehdä pohja uudestaan "palapelinä". Tuskin kannattaa mitään toista yhtä mätää romukasaa pihan rullata peltiä luovuttamaan, suomenteillä todennäköisesti kaikki vanhemmat autot ovat pommeja. Lähinnä ajattelin että joku ketä olisi jo tehnyt (varmana moni) peltitöitä omaan esim. caddyyn tai golffiin olisi kertonut mistä noita tarvikepeltejä kannattaisi hankkia. Kyllähän niitä vielä tehdään ainakin ulkokuoreen mutta mahtaisko pohjaa saada mistääN??
Googlettamista olen kokeillut jo monella erihakusanalla mutta tunnu oikein löytyvän, muutakuin tosiaan noita lokareita ja takalaitoja... Noh etsintä jatkukoon
Googlettamista olen kokeillut jo monella erihakusanalla mutta tunnu oikein löytyvän, muutakuin tosiaan noita lokareita ja takalaitoja... Noh etsintä jatkukoon
Klokkerholmin katalogissa ainakin on Caddyn lattiapellit.
http://www.klokkerholm.com/xProductCata ... oup=868370
http://www.klokkerholm.com/xProductCata ... oup=868370
Joo ja jopa orkkis osana ja tosta näkee samalla missä muussa on sama lattia:
http://www.etkashop.com/vwcp/Golf-Caddy ... aram=caddy
Mutta kysele noista varaosakaupoista ja niistä mitkä välittää noita klokkerholmin tuoteita.
http://www.etkashop.com/vwcp/Golf-Caddy ... aram=caddy
Mutta kysele noista varaosakaupoista ja niistä mitkä välittää noita klokkerholmin tuoteita.
Lainaan hiukan threadia, kun samaan asiaan liittyy kuitenkin, eli:
Ruostekohdan hiekkapuhalsin, pohjamaalaus suoritettu ja pintamaalaus suoritettu. Nyt lähinnä lakan laitto uupuu ja häivytysten hienovarainen poisto, jota itseasiassa olen jo suorittanutkin. Kuva alla:
http://imageshack.us/f/849/kuva2.jpg/
Tohtiiko tota enää hioa hiontapastalla, jota olen tähän asti käyttänyt? Vai hoitaako lakka ja vaha lopullisesti rajat piiloon (meinasin ensi viikolla viedä auton alan liikkeeseen, joka tekee 3+3 kerroksen vahauksen ja myllytyksen)? Vai joudunko suorittamaan uuden maalauksen, jossa nostan rajoja kunnolla (esim. noin 5cm rajojen väliksi)
Ruostekohdan hiekkapuhalsin, pohjamaalaus suoritettu ja pintamaalaus suoritettu. Nyt lähinnä lakan laitto uupuu ja häivytysten hienovarainen poisto, jota itseasiassa olen jo suorittanutkin. Kuva alla:
http://imageshack.us/f/849/kuva2.jpg/
Tohtiiko tota enää hioa hiontapastalla, jota olen tähän asti käyttänyt? Vai hoitaako lakka ja vaha lopullisesti rajat piiloon (meinasin ensi viikolla viedä auton alan liikkeeseen, joka tekee 3+3 kerroksen vahauksen ja myllytyksen)? Vai joudunko suorittamaan uuden maalauksen, jossa nostan rajoja kunnolla (esim. noin 5cm rajojen väliksi)
Lainataan tätä ketjua:
Ajattelin siistiä transportterin helmoja. Ajatuksena on hioa helmat pellille. Tämän jälkeen käsitellä Anitrolilla, antaa kuivua ja laittaa kiveniskusuoja päälle.
Pitäisikö laittaa myös jotain muuta tai tehdä kokonaan toisella tavalla? Onko järkeä ruiskuttaa koteloiden sisälle esimerkiksi Dinitrolin ML:ää?
Ajattelin siistiä transportterin helmoja. Ajatuksena on hioa helmat pellille. Tämän jälkeen käsitellä Anitrolilla, antaa kuivua ja laittaa kiveniskusuoja päälle.
Pitäisikö laittaa myös jotain muuta tai tehdä kokonaan toisella tavalla? Onko järkeä ruiskuttaa koteloiden sisälle esimerkiksi Dinitrolin ML:ää?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 93 vierailijaa