G3 gti 16v swap g2
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 83
- Liittynyt: 6.8.2009 15:33
G3 gti 16v swap g2
Eli vähän miettiny golf mk 3 2,0 abf niin vaihtaa tekniikka, akselit, jarrut ja kaikki muutkin osat kakkoskoppaseen golffiin. Tekniikkahan menis litratilavuudeltaa ja tehoiltaan. Mutta mites alusta? Taka-akseli taitaa sopia? Entäs etupään osat alatukivarret, olka akselitkin? Loppujen lopuksihan tuon taitaa saada turbottaakin kunhan tehot jää alle 192hv. Tiedän että halvemmaksi tulisi luultavastikkin 1,8T swappi.
Pari sanaa taka-akselista:
Jonkin aikaa sitten vaihdoin huonokuntoisen Mk2 akselin tilalle Mk3 akselin.
Poikkeavuuksia on jarruletkujen kiinnikkeissä, jarrupaineen säätimen jousen kiinnityksessä, leveydessä sekä puslien koossa:
Mk2
Mk3
Mk2
Mk3
Mk3 vs. Mk2
Hioin molemmista em. kiinnikkeet irti ja hitsasin kakkiksen raudat kolmosen akseliin.
Kolmosen akseli sattui olemaan valmiiksi irroitettuna ja siihen uudet puslat hyllyssä.
Eipä tuossa swapissa muuta järkevyyttä ollut.
Jonkin aikaa sitten vaihdoin huonokuntoisen Mk2 akselin tilalle Mk3 akselin.
Poikkeavuuksia on jarruletkujen kiinnikkeissä, jarrupaineen säätimen jousen kiinnityksessä, leveydessä sekä puslien koossa:
Mk2
Mk3
Mk2
Mk3
Mk3 vs. Mk2
Hioin molemmista em. kiinnikkeet irti ja hitsasin kakkiksen raudat kolmosen akseliin.
Kolmosen akseli sattui olemaan valmiiksi irroitettuna ja siihen uudet puslat hyllyssä.
Eipä tuossa swapissa muuta järkevyyttä ollut.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 79 vierailijaa