Olisin vailla liikettä, joka myy ja ohjelmoi defan kaukosäätimiä. kuopiossa.
Yritin googlella etsiskellä, mutten löytänyt kuin jälleenmyyjiä.
Entinen kaukosäädin alkaa olemaan siinä kunnossa, että tuo ei enää pitkään mahda toimia.
Teipillä kasassa jne.
Tietysti jos joku osaa itse tuon homman hoitaa niin voi ottaa yhteyttä YV:llä.
Defa kaukosäätimien ohjelmoijia kuopiossa?
Valvoja: ffp jäsenet
Defaahan myy lähes jokainen varaosaputka.
Onko se keskuslukon kake vai mikä? Ohjekirjathan löytyy Defan kotisivuilta jos koodata itse haluaa.
Onko se keskuslukon kake vai mikä? Ohjekirjathan löytyy Defan kotisivuilta jos koodata itse haluaa.
Esim: aikaisemmin laittamastani linkistä löytyy asennusohje 800-sarjaa hälyttimelle:
Uusien kauko-ohjaimien koodaus
Lisätietoa saat tarvittaessa lähimmältä DEFA jälleenmyyjältäsi
A. Paina lyhyt B painallus jolloin hälytin ja mahdollinen ajonesto kytkeytyvät pois päältä.
Voit käyttää myös hätäpoiskytkentää.
B. Kytke sytytysvirta PÄÄLLE ja POIS 5 kertaa. Valodiodi vilkkuu tiheään.
C. Kytke sytytysvirta uudelleen PÄÄLLE jolloin valodiodi alkaa vilkkua. Kun valodiodi on vilkkunut
TURVAKOODIN ensimmäistä numeroa vastaavat kerrat, sytytysvirta kytketäänPOIS päältä
(valodiodi lakkaa vilkkumasta).
D. Toista kohta «C» turvakoodin seuraaville numeroille.
E. Valodiodi vilkkuu tiheään. Jos syötit väärän koodin, aloita kohdasta «C» uudelleen.
F. Kytke sytytysvirta PÄÄLLE ja paina molempia painikkeita, A ja B, yhtäaikaa, jokaisesta
käyttöön tulevasta kauko-ohjaimesta, kuitenkin yksi kauko-ohjain kerrallaan. Painikkeet pidetään alaspainettuina kunnes tulee vilkku- ja äänikuittaus.
G. Kytke sytytysvirta POIS päältä kun kaikki kauko-ohjaimet on koodattu.
HUOM! Kun uusia kauko-ohjaimia koodataan hälyttimeen, kaikki vanhat koodit katoavat.
Järjestelmään voi koodata enintään 4 kauko-ohjainta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”