Golf 2 vilkut eivät toimi...?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

gtikolffi
-

Golf 2 vilkut eivät toimi...?

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 13.5.2011 18:53

Pikkuhiljaa alkanut työntelemään projektia eteenpäin ja tänään oli sitten ajovalojen toimintakuntoon laittelua...Kaikki muut valot sain Golffista pelaamaan, mutta vilkut eivät ota toimiakseen...Kun vilkun laittaa päälle, niin mittaristoon syttyy vain vilkun vihreä merkkivalo palamaan katkotta, mutta itse vilkkupolttimoissa ei ole mitään eloa...Lisäksi tein sellaisen havainnon että kun virrat on kytketty pois päältä,niin sille puolelle jolle vilkun laittaa päälle, syttyy taka- ja etuparkkivalo...:D

Eli onkos tässä nyt kyse jostain maadoitusviasta, vai...?Vilkkureleen (rele nro 6?) olen koittanut vaihtaa toiseen, mutta ei vaikutusta...Rele ei tosin edes naksahda kun vilkun laittaa päälle...Missä vika...?

Autohan on Gti-mallia, mutta tämän testisession aikana olen joutunut käyttämään normaalia CL mallin mittaristoa koska ehyttä ajotietokoneellista ei tällä hetkellä ole, joten voiko väärä mittaristo aiheuttaa tällaista...?

Pekka
ffp jäsen

ViestiKirjoittaja Pekka » 13.5.2011 19:19

Parkin kuuluukin palaa virtojen ollessa pois ja vilkku päällä.

Onko sulla hätävilkun kytkin paikallaan / ehjä? Muistaakseni tekee noin jos se on irti.

gtikolffi
-

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 13.5.2011 20:37

Joo unohtu mainita, että hätävilkun kytkimiäkin kokeilin 2 eriä paikalleen...Pitänee kokeilla vielä yhtä, sillä sellainen löytyy hyllystä...Mutta onkos tuo oikein, että sen puolen parkki palaa vain, jolle puolelle vilkku on päällä...?

Pekka
ffp jäsen

ViestiKirjoittaja Pekka » 13.5.2011 21:24

on.

gtikolffi
-

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 15.5.2011 12:51

Ongelma ratkaistu, hätävilkkukytkin oli takalasin lämmittimen kytkimen tilalla...:) Kytkin oikeeseen liittimeen ja jo vain toimii...Näköjään vilkkujen toiminta vaatii sen olemassaolon...

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”