Passatissa vuotaa pissapoika ja erityisesti täydempänä ollessaan tuntuisi tekevän enemmän lätäkköä alle.
Mistä kautta tuohon säiliöön / pumppuihin /letkuihin pääsisisi käsiksi, pyöränkotelon kautta vai? Ylhäältä päin ei taida päästä muuta kuin nestettä lisäämään... Löytyyköhän jotain tyypillistä vikakohdetta mistä voisi vuotaa?
Passat 3C pissapojan säiliö
Valvoja: ffp jäsenet
^- juuri näin, tuo letku on kovaa "kurkkuputkea" joka on asennettu tehtaalla liian lähelle puskurinkuorta ja hankautuu ajan kanssa puhki. Melko hankala korjata irroittamatta puskuria oikeasta reunastaan. Itse ottaisin koko puskurin kuoren irti, v-mäinen asentaa takaisin jos irroitettu vain oikeasta reunasta, syytä en osaa sanoa, se ei vain tahdo solahtaa takaisin sijoilleen.
käytte marmorilta pyytää varaosamyyjältä 3c passatin pesurin letkun "korjaussarjan". Niin ne antaa sulle semmosen pienen pätkän kumiletkua missä on kierteet sisäpuolella, sen "ruuvaa siihen mistä on hankautunu puhki ja varmistaa nippusiteellä ettei ne hankaa uudelleen sinne puskuriin.
Puskurin saa helposti vaikka kokonaan irti. Päädyissä parit mutterit ja ruuveja maskin päällä sekä puskurin alareunassa. Itse oon myös saanu aina vähän raotetun puskurin helposti takasin paikoilleen.
Puskurin saa helposti vaikka kokonaan irti. Päädyissä parit mutterit ja ruuveja maskin päällä sekä puskurin alareunassa. Itse oon myös saanu aina vähän raotetun puskurin helposti takasin paikoilleen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”