Moro!
Tuli hankittua tossa joulun tietämillä skoda fabiaan whitelinen takakallistuksenvakaaja ja ei silloin tullut ajatelleeksi että ilmeisesti kyseinen palikka pitäisi olla tüv hyväksytty ja todistus mukana kun menee katsastuskonttorille. Täältä varmasti löytyy yksi jossei kaksikin henkilöä jotka ovat samaan asiaan törmänneet ja osaavat auttaa. Tarviiko todistuksen katsastukseen vai pitääkö vakaaja jumpata katsastusta varten aina irti, mikä ei kyllä ole hirveän iso operaatio ainakaan fabiassa, mutta kuitenkin?
takakallistuksenvakaaja ja katsastus
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ei nyt kovinkaan paljoa liippaa edes kaukaa, mutta mulla on ollut Eibachin vakaajat jo jotain kehdeksan vuotta vanhassa autossa ja kerran on katsari tuumannut jotain että "tykkäät vähän jämäkämmästä..." tai jotain vastaavaa.
Pitääkö niiden olla edes e-hyväksyttyjä?
Tai sitten pistä spraylla alustamassaa vakaajan joka puolelle ja pölyä päälle ettei erotu. Paitsi se on sitten niin maan perusteellisen laitonta.
Pitääkö niiden olla edes e-hyväksyttyjä?
Tai sitten pistä spraylla alustamassaa vakaajan joka puolelle ja pölyä päälle ettei erotu. Paitsi se on sitten niin maan perusteellisen laitonta.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Käsittääkseni ei mene vanhoissakaan autoissa mallisarjaan kuulumattomat/soveltumattomat osat läpi?
Kuriositeettinä kerrottakoon että enolla on metsäreissuja varten -89 Polossa takana jotkut bimmerin jouset ja edessä jotkut muut. Korottaa varmaan yli 60 mm :) Aina menee katsastuksesta läpi niiden osalta. Mut on se näöltään kun Country Polo :D
Kuriositeettinä kerrottakoon että enolla on metsäreissuja varten -89 Polossa takana jotkut bimmerin jouset ja edessä jotkut muut. Korottaa varmaan yli 60 mm :) Aina menee katsastuksesta läpi niiden osalta. Mut on se näöltään kun Country Polo :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa