golf GTi 3-koppa *vaiheloota*

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

golf GTi 3-koppa *vaiheloota*

ViestiKirjoittaja mazdagt » 2.12.2010 14:02

auto olisi 2 litranen 8venttiilinen GTi vm.97.

laatikko menee vaihtoon niin pitäs tietää käykö tähän 16 venttiilisen GTi:n laatikko`?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 2.12.2010 14:37

Taitaa olla vaijerilaatikko 16v:ssä joten tarvii vaihtaa myös vaihdekeppi ja vaijerit luonnollisesti.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 2.12.2010 14:46

niinpä tietysti...onko tiedossa laatikkoa kellään??

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 2.12.2010 17:00

saakos ne tanko systeemit vaihettua vaijeri laatikkoon?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 2.12.2010 17:17

Ei, 02A (vaijeri) ja 020 (tanko) laatikot on aivan erillaisia.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 2.12.2010 18:50

Kepin vaihto ei ole paha nakki. En näkisi sen olevan esteenä paremman mallisen laatikon vaihtoon.

NoGo
-
Viestit: 21
Liittynyt: 23.9.2009 9:12

ViestiKirjoittaja NoGo » 2.12.2010 19:52

Eikös noissa molemmissa ole 020 laatikot?
16v laatikko on hydraulisella kytkimellä, 8v vissiin vaijerilla.
16v laatikoita löytyy purkuosana erittäin vähän.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 2.12.2010 19:55

16v nestekytkin ja vaijeriloota 02A
8v vaijerikytkin ja keppiloota. 020

ainakin kaikki 16v mihin olen törmännyt on olleet 02A.

Jos lootan mukana tulee vaijerit niin se kepin vaihto on nätti homma verrattuna laatikon vaihtoon.

Edit: niin ja tosiaan tuo ikosen mainitsema kytkin tilpehööreineen unohtui. =D
Viimeksi muokannut Sebastian, 2.12.2010 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 2.12.2010 20:09

jos vaihtaa 020 -> 02A, vaihtoon menee, polkimet, vaihdekeppi, vaijerit, kytkin, asetelma, startti ja kasa muita pinempiä osia, kuten pääsylinteri, työsylinteri, jarrunestesäiliö...

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 13.12.2010 9:38

sen verran selvittelin ettei kannata ruveta vaihtamaan toisenlaista laatikkoa muuten saa vaihtaa niin pirusti osaa:) ja vastaukset täällä puoltaa aivan samaa!

nyt olisi ylimääräisenä 16 tappisen vaijeriloota! GTi:stä purettu! h:130€ + mahdolliset toimituskulut!


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa