Saako polttimot vaihdettua takuuseen?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

genie
-

Saako polttimot vaihdettua takuuseen?

ViestiKirjoittaja genie » 26.9.2010 21:15

Terve!

Tänään huomasin että oikea lähivalo on rikki ja sitä ei näköjään voi vaihtaa ilman että ottaa koko umpion irti.

Olen kuullut että ainakin Toyotalla saa polttimot takuuaikana ilmaiseksi vaihdettua mutta mitenköhän on Volkkarilla?

Huomenna pitää käydä huollossa vaiihdattamssa tuo kuitenkin, mutta jos joku voi kertoa niin olisi kivaa tietää etukäteen.

karvis
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja karvis » 26.9.2010 21:41

Polon umpio on kiinni kahdella torxilla, lisäksi piuha irti ja umpio on sylissä. Jos vähänkään pysyy työkalut käsissä niin ei pitäisi olla amerikan homma vaihtaa.

Mitä takuuseen tulee, jos autosi on ajettu hyvin vähän niin voit saadakkin sen takuuseen...mutta mitenkään itsestään selvää se ei ole.

genie
-

ViestiKirjoittaja genie » 26.9.2010 22:32

Työkalut pysyy kyllä käsissä joten jos tuo homma on noin yksinkertainen niin voin kyllä vaihtaa itse. Käväisen huollossa huomenna kysymässä ja jos ne ei vaihda sitä takuuseen niin teen sen itse.

Kiitos tiedosta!

genie
-

ViestiKirjoittaja genie » 27.9.2010 11:41

Noniin, vastaus oli ei.
Jess, autolla puuhaamista illalla! :D

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”