Kierrosmittarit -93 vw golf CL

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Jagou
-
Viestit: 5
Liittynyt: 1.9.2010 19:22

Kierrosmittarit -93 vw golf CL

ViestiKirjoittaja Jagou » 1.9.2010 22:04

Hei, sellasta olisin vaa kyselly ku mulla on tollanen bensa -93 golf CL ja siinä on vakiona kierrosmittarin tilalla iso kello. No nyt pitäisi asentaa kierrosmittari mutta mihin mä tän toisen johdonpään oikeen tökkään. Että olisi kiva jos joku tietäisi ja voisi havainnollistavasti kertoa että mihinpäin moottoria anturi laitetaan/ onko sielä jo anturi valmiina?
Ps. Ja sitä vielä, että jos siihen tarvitsee jonkun näköstä anturia, niin minkälaista ja mistä sellasia oikeen saa?
Kiitos kaikesta mahdollisesta avusta

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 2.9.2010 12:30

Itse vaihdoin aikanaan -89 malliseen passattiin koko mittariston sekä myös johdon joka meni sulakerasian taakse. Sen mukana tuli kaikki tiedot, myös kierrosmittariin.

Tuolla tavalla pääsee helpoiten :)

Jagou
-
Viestit: 5
Liittynyt: 1.9.2010 19:22

ViestiKirjoittaja Jagou » 2.9.2010 12:52

Okei, tota en tullu ajatelleeksikaan :D mut onnistuiskohan se kun mun auton on suunnitellut ilmeisesti joku nainen kun kierrosmittarin paikalla on iso analoginen kello:D että onks sulla mitään muistikuvaa että mihin nää irtomittarin neljä johtoa tökätään?:)

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 2.9.2010 14:28

Siis hommaat jostain kierrosmittarillisen mittariston ja johdot. vanha mittari johtosarjoineen pois ja uudet tilalle. homma rokkaa. ainakin toimi passatissa näin.

jos sulla on joku tarvike rundari niin siinä pitäs tulla ohjeet mukana mihin piuhat mennee.

Jagou
-
Viestit: 5
Liittynyt: 1.9.2010 19:22

ViestiKirjoittaja Jagou » 2.9.2010 14:35

Aa okei:) täytyy mennä sille jobbarille käymään ja vähän kyselemään.
Kiitos avusta.

kissat
-
Viestit: 42
Liittynyt: 12.8.2010 20:55

ViestiKirjoittaja kissat » 2.9.2010 19:14

Vuoden 1997 AAZ Ventossani kierroslukumittari ottaa pulssin laturilta, kun vetää laturista irti pinna kiinnitteisen liittimen, niin kierroslukumittasi näyttää nollaa ja öljynpaineen merkkivalo syttyy. Eikös Vento ja Golf ole lähes sama tekniikka.

Jagou
-
Viestit: 5
Liittynyt: 1.9.2010 19:22

ViestiKirjoittaja Jagou » 2.9.2010 19:45

Juu kyllä niissä melkeinpä identtinen konetekniikka pitäis olla, ainakin mitä minä olen isäni autoa katellut joka on sama malli ja vuosimallikin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa