Audi TT quattroon vm.00 alustasarjaa?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Sööri
-
Viestit: 27
Liittynyt: 5.4.2010 15:26

Audi TT quattroon vm.00 alustasarjaa?

ViestiKirjoittaja Sööri » 12.8.2010 22:35

Voisiko joku suositella hyvää alustasarjaa Audi TT quattroon vm.00 joka ei olisi liian pintakova mutta silti jämäkkä ja hyvä ajaa? Autossa on nyt alla joku TA-Technixin kivireki alusta josta en kauheesti pidä kun on nimenomaan liian pintakova. Mieluiten sellanen kanssa että olisi jostain nopeasti saatavilla pk-seudulla.

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 13.8.2010 7:30

Mulla oli vastaavassa autossa H&R säädettävä ja oli kyllä paras tähän asti alla olleista alustoista.
Vertailukohtina ( Kw2, Jom , Fk ja Supersport). Ehdottomasti H&R

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 13.8.2010 10:24

Mulla oli Roadsterissa KW Var 1 ja tykkäsin kovasti. Aiemmin alla oli joku halpis jousisatsi orggis iskareilla ja siihen verrattuna tuo KW:n setti oli aivan mahtava.

Sööri
-
Viestit: 27
Liittynyt: 5.4.2010 15:26

ViestiKirjoittaja Sööri » 13.8.2010 22:56

mistä tota H&R:ää saisi tilattua? miko j: mikä alustasarja sulla tarkalleen oli? eikai ollut liian pintakova?

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 14.8.2010 8:22

Taisi olla H&R monotube. Ei ollut pintakova vaan just sellanen sopiva, mutkatietä oli mukava ajaa eikä hiekkatielläkään paikat irronneet hampaista.

Näyttäisi ainakin täältä löytyvän.
http://global.ebay.com/search?Query=h%26r+monotube+audi+tt&Region=0&SortBy=1&PageNumber=1

jekhba
-
Viestit: 60
Liittynyt: 17.3.2010 23:02

mo

ViestiKirjoittaja jekhba » 15.8.2010 14:19

saako alustasarjan vaihdettua itse kotona tunkin avulla ?

biblo
-
Viestit: 59
Liittynyt: 14.10.2007 12:18

ViestiKirjoittaja biblo » 15.8.2010 14:33

Saahan sen vaihdettua, riippuen tietysti löytyykö tarvittavat työkalut.


Varmistukseksi kannattaa kuitenkin laittaa alustapukit tai vastaavaa alle.

jekhba
-
Viestit: 60
Liittynyt: 17.3.2010 23:02

,o

ViestiKirjoittaja jekhba » 15.8.2010 15:39

no mitäs kaikkia työkaluja tarvii ja onk otoi vaihtoprosessi yleensäkkin kovin vaikea ?

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 15.8.2010 17:01

Perustyökalut riittää, eli hylsyjä, lenkkejä, ym, ja ei oo mikään kovin paha homma. Pyöränkulmien säädön vaatii myös.

Omassa on KW V1 ja tyytyväinen oon ollu. Jämäkkä, mut ei kuitenkaan pintakova.

jekhba
-
Viestit: 60
Liittynyt: 17.3.2010 23:02

.

ViestiKirjoittaja jekhba » 15.8.2010 21:13

oon miettiny tollasta jomin alustaa , onko minkäänlaine ? kun tollane kw hiuka turhan kallis

Sööri
-
Viestit: 27
Liittynyt: 5.4.2010 15:26

ViestiKirjoittaja Sööri » 16.8.2010 6:19

miko j: oliko sulla tuo h&r comfort vai sport versio tosta monotubesta? otan varmaan ton comfortin jos ei ol liian pehmeä eikä kallistele liikaa mutkissa ja on turvallinen kovassakin ajossa... radalle ei kuitenkaan ole tarkoitus mennä puskemaan autoa äärirajoille ja kun nuo tiet täällä suomessa on niin huonossa kunnossa niin tuo comfort kuulostaisi hyvältä. toinen vaihtoehto olisi tuo eibachin pro-street s http://www.eibach.fi/prostreets/ , onko kellään kokemusta siitä?

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 16.8.2010 15:52

Mulla oli toi sport versio. Yllättävän mukava oli mukulakivelläkin!

jekhba
-
Viestit: 60
Liittynyt: 17.3.2010 23:02

mo

ViestiKirjoittaja jekhba » 16.8.2010 18:29

kun vaihtaa ton alustasatsin nii tarviiko/kannattaako vaihtaa samalla kaikki puslat ?

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 17.8.2010 16:49

Ei tarvi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 10 vierailijaa