abs pumppu vuotaa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
abs pumppu vuotaa
Eli mulla on tuollainen passat -00 1,8t ja toissa päivänä alkoi piippaan jarrunesteen valoa. Lisäsin nestettä ja kokeilin niin 6 kertaa kun polkasin poljinta meni säiliö tyhjäksi. Tarkistelin, että mistä vuotaa niin abs yksikön ja varsinaista abs yksikköä pyörittävän sähkömoottorin ja pumpun rungon välistä tulee nesteet ulos PRKL. tähän ei taida olla hirveesti vaihtoehtoja miten korjata kuin tiiviste sarja (on muuten kallis) vai koko pumppu (ihanan kallis). Kellään vastaavanlaisia kokemuksia tuosta abs yksiköstä?? Pumpun numero on 8E0614111B tai 0265220405 jos jollain olisi ylimääräistä pumppua voi tarjota yv:llä
-
- -
-
- -
Mites se kun irroitin sen sähkömoottorin itse abs yksiköstä nii ei siin välissä ole alunperin mitään tiivistettä.Sähkömoottorin kun ottaa pois ja sinne koloon kun katsoo niin siellä on kaksi mäntää joita liikuttaa juurikin tämä sähkömoottorissa oleva epäkesko (selitinköhän vaikeesti).Ja minun mielestä juurikin näiden mäntien tiivisteet nyt vuotaa ja neste pääsee ulos abs yksiköstä sen moottorin juuresta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”