Olen vaihtamassa Touraniin Eibachin jousia. Lähteekö tuo jousijalka irti navasta (puristusliitos), vai pitääkö myös napa ottaa irti (vetoakseli ym.)? Eka Volkkari johon asentamassa madallusarjaa. Huom! mieleinen äitienpäivälahja myös isälle.
Mika
Jousien vaihto Touran
Valvoja: ffp jäsenet
Joo lähtee irti jousijalka, lyö kiilaa siihen hahloon lähtee helpommin siten irti. Itse otin myös vetoakselin pultin auki ,saa liikkumavaraa. Joudut ottamaan moottorintilan puolelta tuulilasinpyyhkijän moottorin+varret irti. Takapää onkin helpompi iskarin yläpää auki ,niin saat jousen väännettyä pois. Laitatko pro kit sarjan. Itse kans laitoin eibach pro kit sarjan.
Vaihdettu.. En ottanut pyyhkijän moottoria/vivustoa irti. Onnistuu piippuavaimella ja vähän modifoidulla lenkillä. Kuskin puoli etupäässä onnistuu irroittamatta vetoakselia, mutta hanttarin puolella vetoakseli ja alatukivarsi otettava irti navasta, johtuen paksummasta vetoakselista.
Sarjaksi tuli Eibachin jouset vakio iskareilla, auto ajettu vasta 45 tkm joten vakio iskarit sai kelvata. Ny mamman koira-auto liikkuu vähän lähempänä maata.
Hyvää Äitienpäivää
Sarjaksi tuli Eibachin jouset vakio iskareilla, auto ajettu vasta 45 tkm joten vakio iskarit sai kelvata. Ny mamman koira-auto liikkuu vähän lähempänä maata.
Hyvää Äitienpäivää
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”