osaatteko kertoa saako sadetunnistimen jotenkin pois päältä esim vag comilla..toinen asia olisi saada ajotietokoneen kieli muunnettua suomeksi tai englanniksi(nyt saksa)
sitten vielä että saisiko jostain alkuperäiseen navigaattoriin cd-levyn jossa suomen kartta,mistä saa jos saa
auto on passat 2.5tdi -04
sadetunnistin pois päältä
Valvoja: ffp jäsenet
toinen asia olisi saada ajotietokoneen kieli muunnettua suomeksi tai englanniksi(nyt saksa)
Valitse Instruments (17), valitse adaptation, kanava 04, vaihda arvo 1 -> 2 niin saat englannin, suomea ei siis ole.
Jos joku sitten tietää tuon sadetunnistimen säätökanavan niin kiitollisuudella otetaan tietoa vastaan.
Tuollainen löyty nopeasti googelilla, viittaa tosin B7 A4:een, mutta kato nyt löytyiskö tuosta vastaavaa:
A4 B7
Just been mucking about with this but anyone know what the speed related wipe does and if it works?.. I assume the drop tear is like the B6 used to be with a delayed wipe after a wash wipe.
(Couldnt get any of them to work by the way!) My std value was 115 on both the a4 and the rs4
Adaptation ch13 on central elec..
Channel 013: Wiper Setup
Standard: 115
+001 = Speed Reset
+002 = Short to Plus Monitoring
+004 = Rain Sensor active
+008 = Long Post Wiping after Washing (Drop/Tear Wiping)
+016 = Speed dependent Wiper interval active
+032 = Headlight Washer System active
+064 = Reverse Gear Wiping active
Lainaan treadiä sivuten aihetta. Mulla on V GTI, jossa pitäisi olla "regensensor", jonka olen ainakin kuvitellut tarkoittavan nimenomaan sadetunnistinta. Vai onko tuo sittenkin tihkukytkin?
No jos se on sadetunnistin, niin miten se toimii Golfissa? Pitääkö pyyhkijät olla päällä, jotta toimii? Entä jo tihkukytkin on päällä, niin osaako se itse nopeuttaa pyyhkimisnopeutta, jos sade lisääntyy tai vettä lentää tuulilasiin ?
No jos se on sadetunnistin, niin miten se toimii Golfissa? Pitääkö pyyhkijät olla päällä, jotta toimii? Entä jo tihkukytkin on päällä, niin osaako se itse nopeuttaa pyyhkimisnopeutta, jos sade lisääntyy tai vettä lentää tuulilasiin ?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”