Mk3 02A-laatikon kytkin, neste vai vaijeri?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

Mk3 02A-laatikon kytkin, neste vai vaijeri?

ViestiKirjoittaja Warmaster » 15.4.2010 21:19

Oliko Mk3:ssa 02A-laatikkoa neste vai vaijerikytkimellä?
jos olisi vaijerilla niin 020-laatikollisen polkimet varmaan kelpaa? (eli ei tarvitse muutella)
Ja eikös noissakin ollut vaijerilla hoidettu hämmentäminen? 02A siis, 020 on tangoilla.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 15.4.2010 21:23

16v pitäs olla neste.

liekkö sitte tiisseleissä miten ollu,onko ollu koko lootaa.

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 15.4.2010 21:31

Pitäisi vielä saada varmaksi tietää että saako noille 020 "polkimille" toimimaan 02A lootan vaijeriversion.

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 15.4.2010 22:16

Ainakin ykköskoppiin saa pelaamaan, niin miksei kolmoseen. Se vaijeripalikka portteriin työsylinterin paikalle maksaa satkun pintaan ja joku honda crv:n vaijeri pitäs passata. Halvin jos löytyy vaijerikytkimellä 5-vaihteinen 02A:lla varustettu passatti osien luovutukseen. Ite en onnistunu tuommosta passattia löytämään, joissain 1.6 pitäisi olla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa