Oliko Mk3:ssa 02A-laatikkoa neste vai vaijerikytkimellä?
jos olisi vaijerilla niin 020-laatikollisen polkimet varmaan kelpaa? (eli ei tarvitse muutella)
Ja eikös noissakin ollut vaijerilla hoidettu hämmentäminen? 02A siis, 020 on tangoilla.
Mk3 02A-laatikon kytkin, neste vai vaijeri?
Valvoja: ffp jäsenet
Ainakin ykköskoppiin saa pelaamaan, niin miksei kolmoseen. Se vaijeripalikka portteriin työsylinterin paikalle maksaa satkun pintaan ja joku honda crv:n vaijeri pitäs passata. Halvin jos löytyy vaijerikytkimellä 5-vaihteinen 02A:lla varustettu passatti osien luovutukseen. Ite en onnistunu tuommosta passattia löytämään, joissain 1.6 pitäisi olla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa