vakaaja tilattu... kumpi alusta jom vs ta-technix
Valvoja: ffp jäsenet
vakaaja tilattu... kumpi alusta jom vs ta-technix
auto vaihtu ja uutta alustaa huuta alle... oon päätymässä jom tai ta-technix alustaan...
auto olis tarkotus saada kunnolla tonttiin ja iv golffissa ongelmaks tulee vetareiden hinkkaaminen kallistuksenvakaajaan.. riittääkö pelkkien koiranluitten vaihto ja minkäverran sillon saa tiputettua?
auto olis tarkotus saada kunnolla tonttiin ja iv golffissa ongelmaks tulee vetareiden hinkkaaminen kallistuksenvakaajaan.. riittääkö pelkkien koiranluitten vaihto ja minkäverran sillon saa tiputettua?
Viimeksi muokannut eki6, 1.4.2010 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itselläni käsitys että FK:n vakaaja tulee nimenomaan orkkispaikalle kiinni, ollen täten yksi harvoista tusinasarjojen kanssa sopivista. Enemmänkin kiinnostaisi se, kuinka reippaasti nuo päätylenkit on muotoiltu, että saako tuolla oikeasti tonttiin, vai onko vielä ostettava tuonkin seuraksi säädettävät luut.
Olis kans tarkoitus tilata raceland merkkinen alustasatsi niin kuinka paljon saa madaltaa ettei ota vetarit kiinni mihinkään tai mitkään muutkaan? Auto on vm. 98 vw golf iv 1.8t
Tällä hetkellä autossa on eibachin jouset ja vakio iskarit ja ei ainakaan ota mihinkään kiinni, siitä ei ole kyllä tietoa kuinka paljon tuollainen asetelma madaltaa.
tästä kuvasta meinasin et jos noin 10-20mm tiputtais vielä eli madallus olis kait sit jotain 55-60mm.
Ja sit kattelin että jossain tais olla joku v-maxx vakaaja hintaan 49€, jollain kokemusta?
Tällä hetkellä autossa on eibachin jouset ja vakio iskarit ja ei ainakaan ota mihinkään kiinni, siitä ei ole kyllä tietoa kuinka paljon tuollainen asetelma madaltaa.

Ja sit kattelin että jossain tais olla joku v-maxx vakaaja hintaan 49€, jollain kokemusta?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa