eli käytin hakua mutta en millään löytäny sopivaa. eli ''ongelmat'' on että keskikulutus näyttää mielestäni vähän (n.10litraa/100km) yläkanttiin ja kello jättää tasan kaksi minuuttia viikossa? :D siis joka maanatai pitää kelloa pistää kaksi minuuttia eteenpäin. kellään muulla vastaavaa? ei varsinaisesti haittaa mutta ois se kiva kun toimis oikein... kello varsinkin
edit. vaihdoin otsikkoa
G2/J2 MFA taivastelua
Valvoja: ffp jäsenet
G2/J2 MFA taivastelua
Viimeksi muokannut Mazaman, 6.4.2010 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mittaristolla on ilmeisesti oma jännitteensäätimensä? Sen vika voisi aiheuttaa juuri tuollaista 'pientä heittoa' MFA:n toimintaan.
Ja mennäänpä samalla vähän asian vierestä:
Irrotin '88 GT Jetasta mittariston ja onnistuin saamaan MFA:n alipaineanturin johdot poikki.
Tässä versiossa ne johdot menevät kaikki muoviliuskana anturin kylkeen, ja siis tästä kohtaa koko muoviliuska on nyt poikki. Pystyyko korjaamaan juottamalla hyppyjohdot väliin?
Ja jos osoittautuu että täytyy mittaristo vaihtaa, niin toimiiko MFA huolimatta siitä minkä mallisen (vanhoilla sähköillä) mittariston tuohon laittaa? Näyttää olevan meinaan eri näköisiä noita MFA osia eri mittaristoissa, ainakin sen alipainemokkulan suhteen. Myös johdot menevät joissain eri tavalla mittariston takana.
Ja mennäänpä samalla vähän asian vierestä:
Irrotin '88 GT Jetasta mittariston ja onnistuin saamaan MFA:n alipaineanturin johdot poikki.
Tässä versiossa ne johdot menevät kaikki muoviliuskana anturin kylkeen, ja siis tästä kohtaa koko muoviliuska on nyt poikki. Pystyyko korjaamaan juottamalla hyppyjohdot väliin?
Ja jos osoittautuu että täytyy mittaristo vaihtaa, niin toimiiko MFA huolimatta siitä minkä mallisen (vanhoilla sähköillä) mittariston tuohon laittaa? Näyttää olevan meinaan eri näköisiä noita MFA osia eri mittaristoissa, ainakin sen alipainemokkulan suhteen. Myös johdot menevät joissain eri tavalla mittariston takana.
Itsekkin huomasin etkasta että eri konetyypeille eri MFA, joten kulutus johtunee siitä kun GU:n MFA ja kone 1P, mutta mitä se sitten KR näyttäs. Kello ongelma ratkes ihan itsestään sulakkeen vaihdolla :O en oikeen ymmärtäny miten se sulakkeesta johtus.
Pieni kolvi saa olla jos aiot kolvailla :) hieman ohutta tavaraa... toisen löytäminenkin oma haasteensa.
Pieni kolvi saa olla jos aiot kolvailla :) hieman ohutta tavaraa... toisen löytäminenkin oma haasteensa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa