Tarvitsisin jonkun joka osaa muokata tuollaista AGR-koneen ecu:a siten, että siitä saa kaiken mahdollisen "turhan" pois. Kone menee Mk1 golffiin niin olisi hyvä että siitä saataisiin kaikki tässä käytössä turha tieto pois käytöstä jolloin ei jäisi mitään ylimääräistä sinne mahdollista pään vaivaa aiheuttamaan,
Itse olen Rovaniemellä ja mitä lähempää apu löytyisi sen parempi. Tietenkin minua kiinnostaa miten perusteellisesti ja mihin hintaan tällainen on mahdollista tehdä.
ECU:n modausta
Valvoja: ffp jäsenet
lainataanpa hieman aihetta...
Oisko kellään mitään softaa autosta sellasenaan otettuna, jotta sitä voisi tutkiskella mitä se nyt yleensä pitää sisällään??
Siis, tiedän mitä sieltä pitää löytyä, mutta ois kiva nähdä tommonen toimiva softa ihan omaltakin näytöltä. Jos vielä vag konsernin ois niin aina parempi :-)
Oisko kellään mitään softaa autosta sellasenaan otettuna, jotta sitä voisi tutkiskella mitä se nyt yleensä pitää sisällään??
Siis, tiedän mitä sieltä pitää löytyä, mutta ois kiva nähdä tommonen toimiva softa ihan omaltakin näytöltä. Jos vielä vag konsernin ois niin aina parempi :-)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”