Eli -93 ventoon vaihdettiin uudemman etujouset yläpään kumeineen mutta jotakin hässäkkää tuossa nyt on eli nyt pitäis saada valokuva mitä kaikkea osaa tuonne tolpan yläpäähän kuuluu jousen jälkeen.
Se purkauskuva jossa on kummatkin ei auta, joko tuonne on kasattu liikaa tavaraa tai väärin.
Venton / Golffin etutolpan purku, kuvia kiitos
Valvoja: ffp jäsenet
Rekistöröidy tuonne sieltä löytyy kaikki räjäytyskuvat:
http://www.vagcat.com
Ps. Itellä ollu melko paljon apua kyseisestä sivustosta.
http://www.vagcat.com
Ps. Itellä ollu melko paljon apua kyseisestä sivustosta.
Siellä on melko varmasti tämä kuva: http://www.vagcat.com/p/B159/407100.png
Josta ei ole apuja tähän hommaan.
Josta ei ole apuja tähän hommaan.
Ei tuossakaan ollut kuin yläpuolelta.
Eli tolpassa on osia joita tuossa vagnat -purkauskuvassa ei näy, mutta en tiedä että onko ne uudemman vai vanhemman tolpasta ja missä järjestyksessä ne sinne tulee.
Alhaalta ylöspäin:
-jousi
-jousen päälle se osa jonka uraan jousi tulee
-prikka? sisäreikä sopii iskarinvarteen ja ulkohalkasija vastaa yläkumin kokoa
-ohjauksen laakeri (alapuolelta yläkumin sisään)
-yläkumi
-kiristinmutteri
Konehuoneen puolelta:
-aluslautanen
-kiinnitysmutteri
Eli onko tämä oikea järjestys?? Eikö muka kukaan ole volsun tolppaa purkanut??
Eli tolpassa on osia joita tuossa vagnat -purkauskuvassa ei näy, mutta en tiedä että onko ne uudemman vai vanhemman tolpasta ja missä järjestyksessä ne sinne tulee.
Alhaalta ylöspäin:
-jousi
-jousen päälle se osa jonka uraan jousi tulee
-prikka? sisäreikä sopii iskarinvarteen ja ulkohalkasija vastaa yläkumin kokoa
-ohjauksen laakeri (alapuolelta yläkumin sisään)
-yläkumi
-kiristinmutteri
Konehuoneen puolelta:
-aluslautanen
-kiinnitysmutteri
Eli onko tämä oikea järjestys?? Eikö muka kukaan ole volsun tolppaa purkanut??
Ei vaan erillinen lautanen jonka keskellä pieni kohouma ja keskireikä iskarin varren kokoinen ja tämän lautasen ulkohalkasija täsmää tuon yläpään kumin kanssa.
Hitto kun olis pitänyt ottaa kuva kun oli kamat levällään.
Speciaalimutteri on vanhassa mallissa, tuossa on nyt uudempi malli eli erillinen laakeri ja normaali mutteri.
Hitto kun olis pitänyt ottaa kuva kun oli kamat levällään.
Speciaalimutteri on vanhassa mallissa, tuossa on nyt uudempi malli eli erillinen laakeri ja normaali mutteri.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 20 vierailijaa