Voiskohan joku vähän selventää tuota Syncro-nelivedon toimintaa vielä. Viskon toiminta on aikalailla selvillä.
Mutta tässä aamulla piti repiä kesän jäljiltä perässä vedettävä henkilönostin lumen alta. Ensin kokeiltiin trukilla mutta pitoa ei löytynyt. Sitten laitoin Rallyeen peräkoukun paikallensa ja kokeiltiin sillä. Sieltähän se lähti, mutta pitoa ei meinannut silläkään löytyä. Renkaat on kyllä jo todella huonot.
Kuopimisen jälkiä jäi vain apukuskin puolelta edestä ja takaa? Miksi noin? Kuskin puoli ei vetänyt ollenkaan. Mistä johtuu? Onko vika vai ominaisuus?
Syncron toiminnasta taas..
Valvoja: ffp jäsenet
Olen miettinyt, että olisko se mahdollista kestävyyden yms hirveästi kärsimättä. G2/Passat B3 Syncrohan(ja muutkin?) laittaa pakille mentäessä lukon päälle perään eli toimisiko ok etupäinkin ajettaessa?
Ei ole perälukkoa noissa em. peleissä, vaan vapaakytkimen lukko. Ja sen tehtävänä mahdollistaa "nelivedon" pakillakin.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=126757
Tuossa olikii jo yks topikki syncrosta. Itelläni jäi syncro kiinni kun ajoin kuskin etunurkan penkkaan, niin että takarengas oli olemattoman 3 sentin ulosjouston takia ilmassa ja auto vähä mahastaan kiinni. Se kuskin puolen syvällä hangessa oleva rengas suttas, muuten oltiin voimattomia. Kitkat yllätti jäisellä ja kiillottuneella lumella, kun muualla oli kuivaa ja sulaa. Lähti kyllä kivuttomasti vetämällä ylös.
Tuossa olikii jo yks topikki syncrosta. Itelläni jäi syncro kiinni kun ajoin kuskin etunurkan penkkaan, niin että takarengas oli olemattoman 3 sentin ulosjouston takia ilmassa ja auto vähä mahastaan kiinni. Se kuskin puolen syvällä hangessa oleva rengas suttas, muuten oltiin voimattomia. Kitkat yllätti jäisellä ja kiillottuneella lumella, kun muualla oli kuivaa ja sulaa. Lähti kyllä kivuttomasti vetämällä ylös.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa