G2 1,8 starttien erot? / vika
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
G2 1,8 starttien erot? / vika
Mitä eroja on kakkosgolfien starteissa kun on G60:een omansa ja tuntuu olevan kuudella eri osanumerolla noita? Sitten tarvikkeena myydään noin yhtä? Meneekö kolmosgolfin startti täysin heittämällä?
Ebaystä kattelin että jotkut olisi 1,1 kW ja jotkut 0,8 kW mutta sopivuudet ilmoitetaan kumminkin ristiin. Tuo tehokkaampi tietty olisi näille leveysasteille soveltuvampi.
Ajatus oli että kun motonetissä kävin kattomassa yhtä starttia niin se oli niin epämääräisen näköinen että mitäs jos katselisi muualta. Tuossa yksi esimerkki. Ainakin kuvien mukaan ulkoisesti prikulleen sellainen kun mun alkuperäinen...
Ebaystä kattelin että jotkut olisi 1,1 kW ja jotkut 0,8 kW mutta sopivuudet ilmoitetaan kumminkin ristiin. Tuo tehokkaampi tietty olisi näille leveysasteille soveltuvampi.
Ajatus oli että kun motonetissä kävin kattomassa yhtä starttia niin se oli niin epämääräisen näköinen että mitäs jos katselisi muualta. Tuossa yksi esimerkki. Ainakin kuvien mukaan ulkoisesti prikulleen sellainen kun mun alkuperäinen...
Viimeksi muokannut H. Jormalainen, 12.1.2010 8:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Alkoikin tuo dieselin startti houkuttamaan... Vaikka on se tampereen ilmastossa ilman lämmitystä toistaiseksi vielä aina lähtenytkin. Olis jo dieselin 74 Ah akkukin paikallaan :)
Mitäköhän eksoottista tuossa G60:n startissa sitten on?
Mites se kolmosgolfin startin sopivuudet? Eikö tekniikka oo jokseenkin sama?
Ja miksi joissain on alennusvaihde?
Mitäköhän eksoottista tuossa G60:n startissa sitten on?
Mites se kolmosgolfin startin sopivuudet? Eikö tekniikka oo jokseenkin sama?
Ja miksi joissain on alennusvaihde?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Ja pyöritys hidastuu. Noh, kai siinäkin joku juju sitten on. Onkos se alennusvaihde dieselien juttuja?
Mikäs sen vetopään laakeriholkin virallinen nimi on? Siis se joka on siellä lohkossa tai vaihteistossa tukemassa startin akselin päätä? Olisko se toi? Ja miten se helpoiten vaihdetaan?
Mikäs sen vetopään laakeriholkin virallinen nimi on? Siis se joka on siellä lohkossa tai vaihteistossa tukemassa startin akselin päätä? Olisko se toi? Ja miten se helpoiten vaihdetaan?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tuossa mun holkin irrotus/-asennustyökalu.
Penkkihiomakoneessa pultti ensin vähän kartioiseksi jonka jälkeen vääntimellä holkkiin kiinni ja käsin lähti nitkuttelemalla pois kahdessa osassa.
Sitten pultin pään ohennus jotta uusi holkki mahtuu pulttiin ja naputtelin prikan paikalleen. Prikan sivusta piti ottaa siivu startin hammaskehän takia. Parilla pienellä napautuksella holkki oli paikallaan.
Penkkihiomakoneessa pultti ensin vähän kartioiseksi jonka jälkeen vääntimellä holkkiin kiinni ja käsin lähti nitkuttelemalla pois kahdessa osassa.
Sitten pultin pään ohennus jotta uusi holkki mahtuu pulttiin ja naputtelin prikan paikalleen. Prikan sivusta piti ottaa siivu startin hammaskehän takia. Parilla pienellä napautuksella holkki oli paikallaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa