MK4 GOLF molemmat ajovalojen polttimot pimeenä yön jälkeen
Valvoja: ffp jäsenet
MK4 GOLF molemmat ajovalojen polttimot pimeenä yön jälkeen
Kovan pakkasyön jälkeen molemmat ajovalojen polttimot on pimeenä. Auto oli eilen jarruhuollossa sisällä ja sit takas pakkaseen. En tiedä onko vaikuttanut asiaan.. Tuskin molemmat polttimot ovat palaneet samaan aikaan.. Kesällä vaihdettu. Parkit palaa ja alasumarit ja pitkät osittain. Sulake?
Uudemmissa Skodissahan taitaa muutenkin xenonit häikiä vastaantulijoita jonninverran, lueskelin jostain että olisi suunnattu enemmän valaisemaan tieopasteita ylhäällä tjsp.
Tässä tapauksessa tosin taitaa olla jälkiasennus-xenoneista kyse.
edit: Äh, mistäköhän sain päähän, että tässä olisi Skodasta ollut kyse :D
Tässä tapauksessa tosin taitaa olla jälkiasennus-xenoneista kyse.
edit: Äh, mistäköhän sain päähän, että tässä olisi Skodasta ollut kyse :D
MK4 valoilla olen kysynyt kymmeniltä kavereilta vaihtelevissa ajomaastoissa, onko häikäissyt ikinä xenonit. Vastaus on ollut aina ei, ja ei ole välkytellyt vastaantulijatkaan kertaakaan.
Uusimmissa Vageissa se häikäisee yleensä montun tai pompun jälkeen, kun automaattinen korkeussäätö korjailee valoa.
Tuon olen huomannut itse vastaantulevista monttuisella tiellä, samoin kuin moni muukin tuttu.
Uusimmissa Vageissa se häikäisee yleensä montun tai pompun jälkeen, kun automaattinen korkeussäätö korjailee valoa.
Tuon olen huomannut itse vastaantulevista monttuisella tiellä, samoin kuin moni muukin tuttu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”