Golf3 vr6 jarrut diisseliin
Valvoja: ffp jäsenet
Golf3 vr6 jarrut diisseliin
Kysymys kuuluu että meneekö kolmokoppasen Golffin jarrut "heitämällä" kolmoskoppaiseen farmari diesseli Golffin. Farkussa ei ole Abs-jarruja, joten vaikuttaako se mihinkään kun vr6:ssa on abs:t
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Mie tein Passattiin tuon swapin. Passatissa oli takanakin levyt, eli rumpujarrullisen taka-akselissa on enemmän työtä.
Olisiko tästä apua?
Olisiko tästä apua?
Jos on 256mm jäähdytetty tai jäähdyttämätön jarrut dieselissä, niin siihen olka-akseliin saa kiinni G60 280mm satulat, kannakeraudat ja Golf G60 280 levyn kiinni. G60 levy siksi että se on 4 x 100 jaolla, kun Vr6 levy on 5 x 100.
Tosin en ole 100% varma onko G60 ja 280mm Vr6 levy samalla offsetilla? Jos on, niin sit Vr6 satula, kannakerauta ja G60 levy.
288mm Vr6 satuloita, yms ei saa kiinni 256-280mm olka-akseleihin.
Tosin en ole 100% varma onko G60 ja 280mm Vr6 levy samalla offsetilla? Jos on, niin sit Vr6 satula, kannakerauta ja G60 levy.
288mm Vr6 satuloita, yms ei saa kiinni 256-280mm olka-akseleihin.
Tosin en ole 100% varma onko G60 ja 280mm Vr6 levy samalla offsetilla? Jos on, niin sit Vr6 satula, kannakerauta ja G60 levy.
VR6 ja G60 levyllä ei ole sama offset, mutta etujarrut voi silti koota Geen levyllä ja 280 mm VR-satuloilla kannakerautoineen. Omassa Variantissa on tehty juuri noin.
Taakse VR6 levyjarrut menevät "heittämällä", levyksi 4x100 -jakoinen G2 / G3-osa. Jarrupaineen säädin saattaa olla erilainen levyille, ainakin Motonet sellaista tarjoaa.
Passaakos vr6:n raidetangon pää esmes diisselin olka-akseliin? Nimittäin viimeksikin tutkin niin aivan armotta on kierrettä nuissa diisselin päissä kapasiteettia. Jos vaan nivel passaa akseliin niin on bolt-on. Muussa tapauksessa saattaa vissiin joutua ostamaan uudet raidetangon päät, mutta tuskin menee koko hammastanko vaihtoon... On mulla osat ku jaksas/kerkeis vaan vertailla. :D
-
- -
- Viestit: 321
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Lukekaa nyt ajatuksella tuo miun aikaisemmin linkittämä tarina, mie olen tehnyt tuon. ABSsiä ei ole pakko kytkeä kiinni, ellei rekisteriotteessa näin lue.
jii_bee kertoi osatarpeen, mutta vetareiden vaihto ei taida olla välttämätöntä. Ulompi murros on vaihdettava.
Sami- , mie niputin auton TDI:n ohjausvaiheella, ja muistaakseni myös TDI:n raidetangon päillä.
jii_bee kertoi osatarpeen, mutta vetareiden vaihto ei taida olla välttämätöntä. Ulompi murros on vaihdettava.
Sami- , mie niputin auton TDI:n ohjausvaiheella, ja muistaakseni myös TDI:n raidetangon päillä.
jii_bee kertoi osatarpeen, mutta vetareiden vaihto ei taida olla välttämätöntä. Ulompi murros on vaihdettava.
Itsekään en ole ihan satavarma noiden vetareiden ja raidetankojen osalta. Jollain osilla mittaero kapean ja leveän raideleveyden välillä kuitenkin saadaan aikaiseksi, esim. raidetangon päät ja vetonivelet.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa