MH ja 2G koneiden erot?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Rannis
-
Viestit: 357
Liittynyt: 8.5.2007 21:09

MH ja 2G koneiden erot?

ViestiKirjoittaja Rannis » 10.11.2009 18:16

mitä eroa on kyseisillä moottoreilla? alakerta sama? kansi sama?

haulla yritin ettiä mutta tuloksetta...

evinrude
-
Viestit: 389
Liittynyt: 14.8.2008 17:54

ViestiKirjoittaja evinrude » 12.11.2009 20:56

Sama kone.

djmotiska
-
Viestit: 8
Liittynyt: 23.12.2007 21:28

ViestiKirjoittaja djmotiska » 19.11.2009 18:41

MH-kone on kaasuttimella, 2G-kone ruiskulla. Alakerrat lienee samanlaiset, yläkerrassa ruiskutekniikan verran eroa.

Rannis
-
Viestit: 357
Liittynyt: 8.5.2007 21:09

ViestiKirjoittaja Rannis » 19.11.2009 19:42

no mulla omassa golfissa nyt paikalla MH kone pierburgilla, ja irto-kone on 2G mutta sielläkin pierburgi

poffi
-
Viestit: 86
Liittynyt: 21.9.2007 21:30

2g

ViestiKirjoittaja poffi » 19.11.2009 21:11

ite ostin v.89 golffin 2g koneella. (uusi auto.) ja on kyllä pierburgin kaasarilla. v.90 tuli 1.3 nz koneella joka on nelipiste ruislu.

Rannis
-
Viestit: 357
Liittynyt: 8.5.2007 21:09

ViestiKirjoittaja Rannis » 20.11.2009 7:13

juuh, tä 2g kone on v. 90 tai 91 golfista otettu...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa