nelos vai viitoskoppa

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

kuumar
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 12.10.2009 20:33

nelos vai viitoskoppa

ViestiKirjoittaja kuumar » 12.10.2009 20:39

Morjens!

Tarvis ostaa vaimolle kolmoskoppasen farkun seuraaja.
Vaihtoehtoina olis nelos tai vitoskoppainen töpö.

Kumpi parempi?

TMK

Muikku
-
Viestit: 462
Liittynyt: 16.12.2008 20:21

ViestiKirjoittaja Muikku » 12.10.2009 23:48

Niihän se on et toinen tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä.

Itelle passaa nelonen paremmin silmään, on halvempi ... jne.

Riippuu omista mieltymyksistä, käytettävästä rahasta ja kaikesta muusta.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 13.10.2009 8:56

Neloskoppanen on paljon hiljaisempi, kuin tää uudempi.
Poislukien First & Trendline mallit.

Whitebe
-
Viestit: 281
Liittynyt: 17.12.2006 20:49

ViestiKirjoittaja Whitebe » 13.10.2009 12:47

Neloskoppasessa on ainekin sisusta paljon laadukkaaman oloinen kun vitosessa. vitonen on "hieman" enemmän muovinen. Mutta vitoses ehkä sitten parempi ulkonäkö. Seon taas et mistä itte tykkää;)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 13.10.2009 16:59

Vitosessa taloudellisempi moottorivalikoima ja onhan nelonen jo vähän vanhan näköinen.

-01 ja -04 (vai oliko -05?) vertailleena ehdottomasti ajettavuuden puolesta vitoskorinen.

kuumar
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 12.10.2009 20:33

ViestiKirjoittaja kuumar » 14.10.2009 7:36

Jepjep:

Mielipiteistä homma kiinni.
Mutta onko jotain oleellisia tekniikkaan liittyviä eroja. Jotain huhua olen kuullut että vitoskoppasessa olis huonompi alusta, noin keston kannalta.

Lisää mielipiteitä kaivataan vielä, vaan ei välttämättä ulkonäköön liittyviä. Pikemminkin tekniikkaa "syväluotaavia".

Ktoss jo etukäteen asiantuntijoille.

TMK

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 14.10.2009 9:16

Oma sportline vakio alusta - (miinus) 15milliä - on korkeampi, kuin edellisen neloskoppasen comfortline.
Moottorin alasuoja ottaa kiinni neloskoppasissa heti, jos pienikin kivi tai muu heitto tiessä on.

En edes harkitse mitään alustasarjaa, sen verran hyvä tämä on.

Nyt on ajettu 112tkm ja edellisessä katsastuksessa (7tkm sitten) oikea takaiskari oli vähän heikompi kuin muut. Muut oli mittauksessa lähes uudenveroisia.
Taakse vaihdan jossain välissä alkuperäiset iskarit.

Edellisessä golffissa piti puslat vaihtaa 150tkm paikkeilla eteen.
Kolisi, saa nähä miten tää uudempi kestää.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 66 vierailijaa