VR6 tekniikka kakkos koppaseen golffiin?
Valvoja: ffp jäsenet
VR6 tekniikka kakkos koppaseen golffiin?
Oon miettinyt että saako mitenkään lailliseksi vr6 tekniikkaa kyseiseen koppaan? Toki kaikki muukin vaihtuis sen tekniikan mukana mutta mitä katsastus mies sanoo kyseisestä tekniikasta? Että mistäs sit saa ostettua passattiin korisarjan mallia pullea? eli http://www.facebook.com/home.php?#/phot ... 1599072974 kyseisen korisarjan. Ei taida kaikille näkyä mut kuitenkin.
Liekkö huhupuhetta vai ei, mutta yks katsari kertoi, että tuon poikkeusluvan hinnan (250e??) saa takaisin mikäli lupa ei mene läpi.
eli 1781cc X 1,25 = 2226cc
160hv X 1,2 = 192hv
Mikä lie sitten painavin mk2 tekniikka? vrt. vr6
Tuosta tilavuudestahan se pomppaa, mutta järkevästi perustellen voisi mennäkin läpi. AKE on ilmeisesti lopettanut puhelimessa annettavan teknisen neuvonnan, joten alkuun varovasti konttorille kahville ja herra katsastusinsinöörin kanssa juttelemaan.
Onko jossain nähtävillä pykäliä "omavalmistemoottorin" rakentamisesta?
Jännä kun e30 bemareitakin on leimattuna 3,5l tekniikalla, mantoja ja asconoita 2,5-3,0 kuutosilla, mk2 escort V8:silla mutta yhtä ainutta vr6 kakkista ei.
eli 1781cc X 1,25 = 2226cc
160hv X 1,2 = 192hv
Mikä lie sitten painavin mk2 tekniikka? vrt. vr6
Tuosta tilavuudestahan se pomppaa, mutta järkevästi perustellen voisi mennäkin läpi. AKE on ilmeisesti lopettanut puhelimessa annettavan teknisen neuvonnan, joten alkuun varovasti konttorille kahville ja herra katsastusinsinöörin kanssa juttelemaan.
Onko jossain nähtävillä pykäliä "omavalmistemoottorin" rakentamisesta?
Jännä kun e30 bemareitakin on leimattuna 3,5l tekniikalla, mantoja ja asconoita 2,5-3,0 kuutosilla, mk2 escort V8:silla mutta yhtä ainutta vr6 kakkista ei.
No ei tuo poikkeuslupa nyt niin kallis ollutkaan mitä olis voinut olettaa. Mutta vr6 kiihottais kyllä pellin alle tai sit täytyy tyytyä johki 1,8 turbo pannuun, jos ei saa lupaa tollaselle rakentamiselle. Mistä täältä sivustolta löytykään se rakenne prosentti taulukko? jotta vois hieman suunnitella projektia tulevia talvia varten. Mutta mites sitten onnistuis B-pilari kakkiksessa korvata turvakaaren putkella ja pistää koko sivu aukemaan kerralla? Eli koriin tulis turvakehikko lisäks jonka seurauksena poistais B-pilarin. Mitäs tälläsestä sanois ihanat katsastus viranomaiset
Pekka: Onko tuo 9A joku jenkkimallin GTi? Mikä on sen tarkka kuutiotilavuus?
Ja tietääkö joku noita moottorien painoja?
Perustelussa rakenteelliseen turvallisuuteen voisi varmaan käyttää jonkinverran verrokkina vr6 Corradoa.
jamo87: Hurrrrjia suunnitelmia. Parhaiten varmaan saat vastauksia sieltä muutoskatsastuksia tekevältä katsastuskonttorilta. Ja tuota lukemalla http://www.ake.fi/pdf/10-208-2004.pdf
MikaJ & Mazaman: Hyvä että korjasitte. Ajattelinkin vähän tuon todenperäisyyttä.
Ja tietääkö joku noita moottorien painoja?
Perustelussa rakenteelliseen turvallisuuteen voisi varmaan käyttää jonkinverran verrokkina vr6 Corradoa.
jamo87: Hurrrrjia suunnitelmia. Parhaiten varmaan saat vastauksia sieltä muutoskatsastuksia tekevältä katsastuskonttorilta. Ja tuota lukemalla http://www.ake.fi/pdf/10-208-2004.pdf
MikaJ & Mazaman: Hyvä että korjasitte. Ajattelinkin vähän tuon todenperäisyyttä.
Viimeksi muokannut Pete I, 26.8.2009 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ota ja ymmärrä, mutta sen kyllä saa tehdä erilliseen koriin mutta minusta ei muihin.
e. kyllä sitä jettaa on myyty 9A mootorilla myös europassa, jopa suomessa (?)
e. kyllä sitä jettaa on myyty 9A mootorilla myös europassa, jopa suomessa (?)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa