mk 3 golffin vm 96 cl tukivarren pultit
Valvoja: ffp jäsenet
mk 3 golffin vm 96 cl tukivarren pultit
On tukivarsiremppa menossa, ja ajattelin pultitkin vaihtaa, kun ne tuskin on enää niin hohdokkaassa kunnossa, Ainut vaan että tarvikeliikkeet myy eioota, ja volkkarilta en kehtais lähtee hakemaan pultteja merkkihinnalla, Sattuuko joku tietämään kierteen ja pultin pituuden, jotta saa haettua pulttikaupasta uudet. ei viitsisi alkaa autosta irrottamaan pultteja, kun sitten liikkuminen käy vähän hankalaksi :D
-
- -
- Viesti:
Suotta ujostelet. Itse haen marmoritiskiltä pultit ja mutterit melkein aina jos jotain alkuperäistä osaa olen asentamassa ja tarvii uusia pultteja. Ajomatka pulttikauppaan tulee aika pian kalliimmaksi.volkkarilta en kehtais lähtee hakemaan pultteja merkkihinnalla
Esimerkkinä pakosarjan kuparimutterit jotain kymmeniä senttejä kappale ja taka-akselitapin pultit jotain 60...80 senttiä kipale. Myös öljypropun kuparitiivisteet oli jotain 10 senttiä kipale kun motonetissä oli suhteessa paljonkin kalliimmat.
Eli kysy hinta ensin ja murehdi sitten :)
Ei noi pultit tosiaan hirveitä maksa. Kannattaa ehkä ottaa molempia pituuksia, koska esim. vagcat ilmoittaa alatukivarren etupäälle ja takapäälle eri mittaa, vaikka ainakin mun '97 Ventossa oli molemmat lyhyempää sorttia.
Muutenkin tupannut rempoissa kaikki "VAG-erikoispultit" tilaamaan suosiolla orkkiksina, niin ei tartte säätää pätkän vertaa.
Muutenkin tupannut rempoissa kaikki "VAG-erikoispultit" tilaamaan suosiolla orkkiksina, niin ei tartte säätää pätkän vertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”