Eli kyseessä olisi VW Passat 1.8i vm. -89
Tässä vähän aikaa vilkku toiminu miten sattuu... kun panee virrat päälle eikä laita ajovaloja ollenkaan ja kytkee oikean vilkun päälle niin vilkuttaa normaalisti...
MUTTA KUN LAITTAA VALOT PÄÄLLE NIIN, OIKEAN VILKUN OLLESSA PÄÄLLÄ VILKKUUKIN OIKEA TAKAVALO (punainen)...
JA KUN PAINAA JARRUA NIIN MITTARISTOSSA VILKKU JÄÄ POHJAAN MUTTA VAIN OIKEALLE VILKUTTAESSA...
Kaikki toimii normaalisti vasemmalle vilkuttaessa...
voisiko olla rele menny tai viikset??
SEURAAVA VIKA
eli flektan moottori ei mene päälle ajossa vaan vasta kun on sammuttanut koneen... ja vähän ajan kuluttua alkaa pyöriä... joten pitäisikö sen tehdä noin vai pyöriä koko ajan???
KAIKKI SÄHKÖVIISAAT SAA AUTTAA..
Vilkku toimii miten sattuu ja flektan moottorissa ongelmaa..
Valvoja: ffp jäsenet
Maadoitus-vika aika selkeästi.
Puhaltimen toiminta voi olla ihan normaalia lämpimällä ilmalla. Ajoviima jäähdyttää ajossa ja paikallaan lämpeää niin että tarviaa puhallusta.
Muijan vanhassa Umpikeula lämpes aina mittarin mukaan kuumalla ilmalla sen 20asttetta kun pysähtyi ja kun lähtiliikkeelle ni laski normaaliin..
Eikä tartta HUUTAA
Puhaltimen toiminta voi olla ihan normaalia lämpimällä ilmalla. Ajoviima jäähdyttää ajossa ja paikallaan lämpeää niin että tarviaa puhallusta.
Muijan vanhassa Umpikeula lämpes aina mittarin mukaan kuumalla ilmalla sen 20asttetta kun pysähtyi ja kun lähtiliikkeelle ni laski normaaliin..
Eikä tartta HUUTAA
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 91 vierailijaa