Moro kaikille !
skodasta kyse .Mikähän probleema piilee ilmastoinnissa ?
Aineet on sisällä.Eikä ilmeisesti niitä vuoda pois,mutta toimii vain vähän aikaa eikä silloinkaann täydellä teholla.Autolla aj. 275 tkm ja vm -06
ilmastoinnin toimimattomuus
Valvoja: ffp jäsenet
Aineet on sisällä.Eikä ilmeisesti niitä vuoda pois,mutta toimii vain vähän aikaa eikä silloinkaann täydellä teholla.
No tuota.Kyllähän siellä aineet on.Miten esim.kompura oireilee jos se on finaalissa?
No tuota...Suosittelen ihan ensi hätään tarkastamaan kylmälaitoksen paineet sen ollessa päällä paikallisella ja ammattitaitoisella autokylmään perehtyneellä korjaamolla, niin ei jää arvailujen varaan...
Sillä tuo viittaa ihan täysin näin näkemättä auton kylmälaitoksen vajavuuteen...ja noi kilometrit, eiköhän tuossa matkassa ole jo esim jokin kivikin lauhduttimeen ehtinyt lentää...!
Jos kompura on finaalissa, niin ääntelee varmasti tai sitten on jumissa...ja jos on jumissa, niin hihna siitä ilmoittaa jne... Tosin voihan siellä olla venttiilitkin valmiit, mutta itse sitä et pysty tarkastamaan ilman mittareita.
Kylmälaitehuoltoon vie niin näkevät sillä kylmälaitteen huoltokoneella järjestelmän paineet ku ilmastointi o päällä. Onko muuten manuaali vai autom. ilmastointi? Autom. ilmastointi voi myös temppuilla jos siellä o lämppärissä jotku läpät tms jumissa jolloin sekaan saattaa päästä lämmintäkin ilmaa. Vikakoodien luku voi olla kannattavaa jos autom. kyseessä.
Ilmastoinit
Topickia hivenen sivuten/lainaten.
Missä sijaitsee Audi A4 b5 1.8t (AEB) ilmastoinnin "täyttöventtiilit"? Eilen niitä aikani etsin enkä löytänyt kuin sen toisen (siitä heti kennon lähdöstä).
Missä sijaitsee Audi A4 b5 1.8t (AEB) ilmastoinnin "täyttöventtiilit"? Eilen niitä aikani etsin enkä löytänyt kuin sen toisen (siitä heti kennon lähdöstä).
kompressori
Kompura oli vain kertakaikkisen väljä eli siitä se heikko toimivuus.Nyt on uusi kompura ja hyvin vörkkii vaikka kahteen kertaan tuon homman joutui tekemään tietyistä syistä.Ensimmäinen oli
väärä ja valmiiksi rikki.
Näissä on varoke sisällä eli jos jostain syystä kompressori menee jumiin niin varoke rikkoutuu ja pelkkä hihnapyörä pyörii .
väärä ja valmiiksi rikki.
Näissä on varoke sisällä eli jos jostain syystä kompressori menee jumiin niin varoke rikkoutuu ja pelkkä hihnapyörä pyörii .
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 86 vierailijaa