Venton tyynyllisen ohjauspyörän irroitus...?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

Venton tyynyllisen ohjauspyörän irroitus...?

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 7.6.2009 15:43

Miten tapahtuu ko. toimenpide lyhykäisyydessään?Akun kengät irti, ratin kuoret irti, bägin piuha irti ja sitten...?Potilaana vm.-96 Vento ja pitäisi vilkkuviiksi päästä uusimaan...vaatii pikaisen kattelun perusteella ratin irroituksen...?

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 7.6.2009 16:31

Akun kenkien irroituksen jälkeen voit irroittaa bagin joka on kiinni ratissa kahdella kuuusiokoloruuvilla ratin takaa. Bägin takaa pistoke irti ja bägi pois. Muista asettaa bägi purkautumispuoli ylöspäin esim kumimaton päälle ettei staattinen sähkö pääse aiheuttamaan yllätystä.

Klonksvaagen
-
Viestit: 1158
Liittynyt: 1.4.2007 19:09

ViestiKirjoittaja Klonksvaagen » 7.6.2009 17:17

Tuolla on ohjeita.
Autodata:n tms. mukaan ei tarvi odotella akunkengän irrotuksen jälkeen, itse odottelin "varmuuden vuoksi" vartin, ennen kuin rupesin ruuvaamaan.
Kasauksen jälkeen ei kannata pistää ihan parasta kaveria istumaan bägin eteen, kun kiinnittää akkukaapelia, se piru kun saattaa (siis se bägi) räjähtää siinäkin vaiheessa (ja se kaveri sen jälkeen, kun on aikansa ottanut lukua).

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 8.6.2009 9:47

Kiitoksia, kyllä näillä ohjeilla luulisi irtoavan...!

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 8.6.2009 15:26

en o akun piuhoja irrotellu vaikka bägejä irrotellu reippaasti... Mutta ei se tietty haittaakkaan :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa