Morjesta foorumi...
Uutena Passatin omistajana olis kova hinku työntää alle jokin alustasarja (kohtuu edullinen)... Mutta ku ei tyhmä tiedä mistään mitää.
Eli olen katellu FK High tec alustoja 55/40 ja 35/40
Mutta mitä nää ny meinaa kumpi on etu ja kumpi taka... Ku tarkoitus olis saada kivasti autoa alas kuitenkin silleen että olis hyvä viellä ajaa ja plussaa olis se että keula olis vähän perää alempana.
Mut jos toi 55/40 meinaa että keula menee ton 55mm alas niin onko jo liian alhaalla ja taas tossa 35/40 perä laskee enemmän ja keula pystyssä? Vai olenko ihan pihalla?
Auttakaa ny miestä kuopassa. Kiitos jo etukäteen. Jos jotain hyviä (kohtuu edullisia) alustoja tiedätte, niin voipi mulle kertoa...
FK alusta ja tyhmä ei tajuu...
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
"liian alas" on vähän erikoinen käsite varsinkin kun puhutaan volkkareista, mutta uskon että -55mm on ihan ajettava huonommillakin teillä. Ainahan madalletun auton kanssa saa käyttää tiettyä varovaisuutta.
Itellä on ykkösessä Vmaxx sarja ja ainakin säätövaraa piisaa mukavasti. Ulosjousto on melko heikko ja alusta muuten melko jäykkä ja toisaalta vähän pitääkin olla ettei raavi pyörät kiinni kun vedetään alas. Itseäni ei tosin ole haitannut suuresti kun oli se vakioalustakin ihan kauhee ja olen kai muutenkin tottunut melkoisiin ritsoihin. Turha varmaan verrata passattia ja ykköskopan golffia muutenkaan vaikka minkä merkkinen alusta olis.
Itellä on ykkösessä Vmaxx sarja ja ainakin säätövaraa piisaa mukavasti. Ulosjousto on melko heikko ja alusta muuten melko jäykkä ja toisaalta vähän pitääkin olla ettei raavi pyörät kiinni kun vedetään alas. Itseäni ei tosin ole haitannut suuresti kun oli se vakioalustakin ihan kauhee ja olen kai muutenkin tottunut melkoisiin ritsoihin. Turha varmaan verrata passattia ja ykköskopan golffia muutenkaan vaikka minkä merkkinen alusta olis.
Joo voipi olla että kallistun tohon Vmaxxiin... Mutta kun tätä interwebbiä hulluna selaa
niin löytää kaikkea kiinnostavaa.
Onko kellään kokemuksia GTS sport kit alustasta 45/35mm... Vois olla mulle ihan sopiva pudotus kohti tonttia. Meinaan että jos enemmän tiputan niin viikko ja mä kyselen tääl et mistä saa passattiin halvalla etupuskuria :-)
Kiitos ja anteeks...
niin löytää kaikkea kiinnostavaa.
Onko kellään kokemuksia GTS sport kit alustasta 45/35mm... Vois olla mulle ihan sopiva pudotus kohti tonttia. Meinaan että jos enemmän tiputan niin viikko ja mä kyselen tääl et mistä saa passattiin halvalla etupuskuria :-)
Kiitos ja anteeks...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”