1. Vetari napsuu tasaisesti käännetteässä toiseen suuntaan. Eteenpäin ajaessa ei napsu tai mitään muutakaan ongelmaa. Huollossa sanottiin, että vetari aiheuttaa ja että kumi vaseliinissa. Meneekö vaihtoon vai riittäkö pelkkä kumi ja uudet vaseliiinit?
2. Ajoittain kaksoismassavauhtipyörä kolisee ajoittain. Onko vaarallista? Paljonko maksaa vaihto?
3. Jäähdytin vuotaa noin litran tuhannella. Voiko käyttää laadukasta korjausainetta (esim. Forte). Tukkiiko lämmityskennoston?
Passat 2.0 TDI DSG vikalista
Valvoja: ffp jäsenet
Passat 2.0 TDI DSG vikalista
Viimeksi muokannut VWrami, 23.5.2009 0:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1) uudet rasvat ja kumi voi väliaikaisesti auttaa, mutta samalla työllä sinne meneen jo uusi vaihtonivel paikalleen, jonka hinta ei välttämättä ole mikään mahdoton
2) onko kolina jatkuvaa tyhjäkäynnillä? Esiintyykö kylmänä / kuumana? Onko kyseessä 2,0 bensa vai diesel?
3) paikkausaineella todennäköisesti saa vaan murheita jatkossa
2) onko kolina jatkuvaa tyhjäkäynnillä? Esiintyykö kylmänä / kuumana? Onko kyseessä 2,0 bensa vai diesel?
3) paikkausaineella todennäköisesti saa vaan murheita jatkossa
Vauhtipyörä ei aiheuta koneen nytkähtelyä. DSG laatikkoisessa voi tulla ääntä vauhtipyörän ja kytkinpaketin välisestä väljäksi kuluneesta boorituksesta, mutta nytkähtelyä se ei aiheuta. Eli nytkähtely lienee joku muu vika, ja kun moottorin kierrosluku heittelee, voimansiirto luonnollisesti ääntää. Taikka sitten dieselin palamishäiriö voi välillä pitää melko ikävääkin ääntä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa