vag 4x4 takaperän öljyvuodot

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

PuunHalaaja
-
Viestit: 23
Liittynyt: 30.9.2007 19:27

vag 4x4 takaperän öljyvuodot

ViestiKirjoittaja PuunHalaaja » 20.4.2009 10:52

Mulla on Octavia 4x4 ja takaperä on molemmilta puolilta sen verran vuotanut öljyä, että pöly on tarttunut kiinni. Ei tiputtele, eikä ole edes varsinaisesti märkä. Onko tämä tyypillistä, vai vaatiiko stefojen vaihtoa? Olishan se tietyy ihan kiva, että paikat olis tiiviit...

macrom
-
Viestit: 69
Liittynyt: 6.7.2007 12:50

ViestiKirjoittaja macrom » 20.4.2009 16:16

Mulla taas on joku huohotusletku joka vuotaa aika reilusti, se menee tuonne sisälokarin sisälle. Öljyä sitten hieman valunut helmasta auton alta?

Onkohan tuo normaalia? Pitääpä ottaa kuva ja liittää tähän illalla. Samalla voin tsekata oman peräpään öljytilanteen.

Klonksvaagen
-
Viestit: 1158
Liittynyt: 1.4.2007 19:09

ViestiKirjoittaja Klonksvaagen » 20.4.2009 16:47

Eri kuorissa mutta samaa p**kaa...
Passat '01 166 tkm:ssa perästefat. (siis peräpään perä)

macrom
-
Viestit: 69
Liittynyt: 6.7.2007 12:50

ViestiKirjoittaja macrom » 22.4.2009 17:51

Oma haldex täysin kuiva. Ainoastaan tuolta pohjassa takakaaren edessä, hieman helmasta sisäänpäin tulee pohjakorkin alta hieman öljyä... edelleen ihmettelen mistä tuo tulee.

Eri kuorissa mutta samaa p**kaa...
Passat '01 166 tkm:ssa perästefat. (siis peräpään perä)


Onkos Passatin perä samanlainen? Passat kun ei ole haldexilla vaan torsenilla... niin luulisi poikkeavan.

Klonksvaagen
-
Viestit: 1158
Liittynyt: 1.4.2007 19:09

ViestiKirjoittaja Klonksvaagen » 22.4.2009 19:14

Onkos Passatin perä samanlainen?

Tuskinpa vaan, mutta heitinpä tänne, kun otsikossa oli maininta vag- perästä ;)
Stefat mahtaa olla samaa "laatua" kaikissa, olipa sitten halteksi tai torsseni :/

macrom
-
Viestit: 69
Liittynyt: 6.7.2007 12:50

ViestiKirjoittaja macrom » 2.5.2009 9:40

Jatketaan nyt tähän.

Tämmöinen oudotus on ihmetyttänyt jo pidemmän aikaa.
Kun ajaa hieman vauhdikkaammin ja neliveto joutuu hieman työskentelemään niin kun pysähtyy ja haistelee kuskinpuolen renkaan takakaaren alle, tuntee palaneen öljyn hajun. Hieman samanlainen haju kuin öljynvaihdon jälkeen jos öljyä on mennyt pakosarjan päälle.

Onko tuo normaalia? Aikaisemmin olen ihmetellyt tuota huohotusputkea ja siitä tulevaa öljymäärää...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 138 vierailijaa