vag 4x4 takaperän öljyvuodot
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
vag 4x4 takaperän öljyvuodot
Mulla on Octavia 4x4 ja takaperä on molemmilta puolilta sen verran vuotanut öljyä, että pöly on tarttunut kiinni. Ei tiputtele, eikä ole edes varsinaisesti märkä. Onko tämä tyypillistä, vai vaatiiko stefojen vaihtoa? Olishan se tietyy ihan kiva, että paikat olis tiiviit...
-
- -
Oma haldex täysin kuiva. Ainoastaan tuolta pohjassa takakaaren edessä, hieman helmasta sisäänpäin tulee pohjakorkin alta hieman öljyä... edelleen ihmettelen mistä tuo tulee.
Onkos Passatin perä samanlainen? Passat kun ei ole haldexilla vaan torsenilla... niin luulisi poikkeavan.
Eri kuorissa mutta samaa p**kaa...
Passat '01 166 tkm:ssa perästefat. (siis peräpään perä)
Onkos Passatin perä samanlainen? Passat kun ei ole haldexilla vaan torsenilla... niin luulisi poikkeavan.
-
- -
Jatketaan nyt tähän.
Tämmöinen oudotus on ihmetyttänyt jo pidemmän aikaa.
Kun ajaa hieman vauhdikkaammin ja neliveto joutuu hieman työskentelemään niin kun pysähtyy ja haistelee kuskinpuolen renkaan takakaaren alle, tuntee palaneen öljyn hajun. Hieman samanlainen haju kuin öljynvaihdon jälkeen jos öljyä on mennyt pakosarjan päälle.
Onko tuo normaalia? Aikaisemmin olen ihmetellyt tuota huohotusputkea ja siitä tulevaa öljymäärää...
Tämmöinen oudotus on ihmetyttänyt jo pidemmän aikaa.
Kun ajaa hieman vauhdikkaammin ja neliveto joutuu hieman työskentelemään niin kun pysähtyy ja haistelee kuskinpuolen renkaan takakaaren alle, tuntee palaneen öljyn hajun. Hieman samanlainen haju kuin öljynvaihdon jälkeen jos öljyä on mennyt pakosarjan päälle.
Onko tuo normaalia? Aikaisemmin olen ihmetellyt tuota huohotusputkea ja siitä tulevaa öljymäärää...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”