Harkitsen T4 neliveto transporterin hankkimista (viskokytkimellä varustettua). Kuinka kestävä ko. neliveto toteutus on ja millaisia ongelmia ja korjauskustannuksia on odotettavissa?
Tällä hetkellä on kiikarissa Trasporter, vm. -97, bensa, pitkämalli, jolla on ajettuna n. 370tkm. Kauanko nelivedon tekniikka vielä kestää? Kuinka tarkka ko. mallissa on, että etu ja taka-akselilla on saman kokoiset kumit? Pitääkö kumien olla yhtä kuluneet?
Mikä on helpoin tapa testata nelivedon toiminta? Paljon kaasua ja seurataan vetääkö myös takakumit?
Löysin muista keskusteluista kommentin, jonka mukaan viskokytkin maksaa suomessa yli 2000 euroa. Saksasta saa tilaamalla uuden 700 eurolla ja tehdaskunnostetun 200 eurolla. Piitävätköhän nämä vielä nykyisin paikkansa. Kuinkas iso ja kallis operaatio sitten viskokytkimen vaihto autokorjaamolla teetettynä on?
Millaisia kokemuksia T4 Transporterin (91-97) nelivedosta?
Valvoja: ffp jäsenet
Tuohan on tuo visko kytkin lähes idiootti varma. en oo kuullu että kovin montaa olis levinny. ja noita kun on pikkusta vaille vitusti erinäkösissä kulkupeleissä. Jos visko silikoniöljyn sekaan ei pääse ylimääräistä paskaa-->tiivisteet kunnossa niin on lähes ikuinen. Toiset on vaitaneet joskus noita silikoni oljyjä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 154 vierailijaa