Hakua koitin mutta tästä aiheesta ei juttua eli kuinka helmalevikkeet yleensä istuu alkuperäisten helmojen päälle?
Eli jos ventoon laitetaan vaikkapa m3 helmat niin miten sopivuus on alapuolelta, istuuko levike alas asti alkuperäisen helman päällä vai jääkö alapuolelle 2-4cm rako jonne eturenkaat heittää kaiken paskan?
VOI POISTAA
Valvoja: ffp jäsenet
No ei viittis 100e helmoihin laittaa ja jos ei miellytä niin antaa pois.
Suunnittelin tuossa jos töis 1mm pellistä pokkais vähän saman tyyliset kun GT malleissa joissa "levike" peittää kokonaan alkuperäisen peltihelman eli olis alapuoleltakin umpinainen ns kotelo.
Polttomaali + korinväri niin ei muovisista erota.
Suunnittelin tuossa jos töis 1mm pellistä pokkais vähän saman tyyliset kun GT malleissa joissa "levike" peittää kokonaan alkuperäisen peltihelman eli olis alapuoleltakin umpinainen ns kotelo.
Polttomaali + korinväri niin ei muovisista erota.
Levikkeen alaosa tulis kiinni siihen alkuperäiseen kanttiin joten siitä pääsee vesi pois tarvittaessa. Päädyt hitsaisin tigillä ja päälle tuo polttomaali joka pysyy ja kestää hyvin.
Kiinnitys ruuveilla päistä ja muuten korilimalla, alta sais ruuveilla kiinni siihen alkuperäisen helman kanttiin.
Muotoa pitää vielä tuumailla, särmärillä kun saa tehtyä kaikenlaista. Kotelosuojista ei niin väliä, paaliin tuo lähtee parin vuoden sisällä tai ennemmin jos suurempaa vikaa ilmaantuu.
Helmoista ei vanhempia autoja kannata tunkkailla.
Kiinnitys ruuveilla päistä ja muuten korilimalla, alta sais ruuveilla kiinni siihen alkuperäisen helman kanttiin.
Muotoa pitää vielä tuumailla, särmärillä kun saa tehtyä kaikenlaista. Kotelosuojista ei niin väliä, paaliin tuo lähtee parin vuoden sisällä tai ennemmin jos suurempaa vikaa ilmaantuu.
Helmoista ei vanhempia autoja kannata tunkkailla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 106 vierailijaa