Noniin saihan tuota ajaa jo ennätykselliset 2 vuotta ennen seuraavia laatikko-ongelmia. Pari kertaa tuli gti:hin vaihdettua laatikko, mutta tuon nykyisen (1.3cl -88) nelilovinen laatikko on uusi tuttavuus. Pakki ei enää suostu auton käydessä menemään päälle, vaan ujeltaa vain vaikka kuinka kytkimellä pelailisi. Vaihdevivusto, mikä tässä mallissa näyttäisi olevan hyvin simppeli, oli kunnossa eikä liikoja välyksiä löytynyt (autolla ajettu 72tkm).
Kannattaisiko vikaa lähteä hakemaan laatikon vai kytkimen puolelta? Kirrasin kyllä kytkintä jo, kun se on aiemmin ottanut hieman liian alhaalta. Silloin tällöin aikaisemminkin pakkia syöttäessä on joutunut hivenen nostamaan kytkintä, jotta pykälän on saanut kohdilleen (tuttua muistakin merkeistä..).
GTI:n lootassahan öljyntarkistus tapahtui laatikon päässä olevasta reiästä, mutta tuossa laatikossa ei vastaavaa proppua näkynyt olevan. Onko tarkistusreikä sitten siinä sormenpään kokoisen torx-pultin kohdalla, joka sijoittuu laatikon keulan puoleiselle sivulle? Tapahtuuko täyttö myös tästä reiästä aina reiän rajaan saakka?
G2 pakki ei mene päälle (4-vaihteinen).
Valvoja: ffp jäsenet
Elä helevitissä irroita sitä torx-kantaista ruuvia, se pitää pakkirattaan paikoillaan! Pääset muuten purkamaan laatikkoa
Kyllä se täyttö/tarkastusproppu siellä on, olikohan siellä vetoakselin laipan vieressä?
Kytkinhän noissa pikkulootissa on mun suppean kokemuksen mukaan rakenteeltaan melko paska, kuulostaisi kytkimen irroittamisongelmalta. Mulla oli aikoinaan sama vaiva -90 45tkm ajetussa 1.3 Jetassa jossa tuo sama loota.
Kyllä se täyttö/tarkastusproppu siellä on, olikohan siellä vetoakselin laipan vieressä?
Kytkinhän noissa pikkulootissa on mun suppean kokemuksen mukaan rakenteeltaan melko paska, kuulostaisi kytkimen irroittamisongelmalta. Mulla oli aikoinaan sama vaiva -90 45tkm ajetussa 1.3 Jetassa jossa tuo sama loota.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”