Tarkoituksena olisi korvata G60 golffista ABS-jarrusysteemit perinteisillä lukkiutuvilla jarruilla. Tai lähinnä siis pääsylinteri. Aikamoinen hirviö tuo ylipaineviritin painon ja kaiken muunkin puolesta......
Onko 9" alipainetehostin järein mitä golfiin saa?
Entäpä pääsylinteri, onko 22mm suurin vai saako jostain muusta mallista järeempää?
Tarviiko kiinnitysrauta vaihtaa vai käykö ABS-pääsylinterin rauta? Samassa raudassa on meinaan toi kytkinsylinterin paikka, eikä viittis alkaa askartelemaan.
Kakkiksen ABS-jarrujen päivittäminen?
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.oichan.org/mods/abs/abs2.htm
^^tuollainen löyty aiheesta.
Mites jos jättäisin päivityksen yhteydessä kokonaan tuon tehostimen pois ja tekisin jarrusysteemit kahdella pääsylinterillä, samaan tyyliin kuin rallivehkeissä? Kutsutaanko tuota systeemiä nyt sitten pedalboxiksi? Tykkääkö konttorin väki kyttyrää? Entäpä löytyykö golfiin bolt-on meiningillä valmiita settejä? (peukalo keskellä kämmentä nääs=))
Jos jollain on kokemuksia jarrutuntumasta tuollaisilla systeemeillä, niin olisi kiva kuulla kommenteja. Joutuuko jarrua polkemaan hampaat irvessä jos tehostajaa ei olisikaan?
^^tuollainen löyty aiheesta.
Mites jos jättäisin päivityksen yhteydessä kokonaan tuon tehostimen pois ja tekisin jarrusysteemit kahdella pääsylinterillä, samaan tyyliin kuin rallivehkeissä? Kutsutaanko tuota systeemiä nyt sitten pedalboxiksi? Tykkääkö konttorin väki kyttyrää? Entäpä löytyykö golfiin bolt-on meiningillä valmiita settejä? (peukalo keskellä kämmentä nääs=))
Jos jollain on kokemuksia jarrutuntumasta tuollaisilla systeemeillä, niin olisi kiva kuulla kommenteja. Joutuuko jarrua polkemaan hampaat irvessä jos tehostajaa ei olisikaan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 117 vierailijaa